تمام ظرفیت‌ها برای اجرای بموقع طرح های عمرانی در اراک به کار گرفته شده است

شهردار اراک گفت:تمامی ظرفیت‌ها برای اجرای به هنگام طرح های عمرانی به کار گرفته شده است.
کد خبر: ۱۰۵۱۹۷۳
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۴ 21 June 2022

 


به گزارش تابناک مرکزی، علیرضا کریمی در آیین بهره‌برداری از راستگرد پژوهش تقاطع غیرهمسطح شهید صیدی افزود: مهلت اجرای راستگرد پژوهش تقاطع صیدی ۵ ماه در نظر گرفته شده بود که در زمان مقرر اتمام و زیربار ترافیک رفت. 
وی با بیان اینکه با اتمام بخش راستگرد تقاطع غیرهمسطح شهید صیدی به طور کامل توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا تکمیل شد، افزود: تمام ظرفیت‌ها برای اجرای به هنگام پروژه‌های عمرانی در شهرداری اراک به کار گرفته شده و از هیچ کوششی دریغ نمی‌شود.
وی ادامه داد: سال گذشته ۱۴۳ پروژه شهری در اراک تعریف شده بود که از این تعداد تنها بخشی از پروژه سردار مقاومت شهید سلیمانی انجام و بلاتکلیف ماندن طرح‌ها موجب نارضایتی عمومی شده بود، بنابراین طرح هایی که امکان ندارند، نباید اعلام و کلنگ زنی شود.
شهردار اراک گفت: بیشترین پروژه‌هایی که در شهر اراک تعریف و انجام نشده مربوط به دوره پنجم شورای اسلامی است اما در دوره جدید شورا و شهرداری فعالیت‌ها در مسیر خدمت به مردم با جدیت پیش می‌رود.
دکتر کریمی اضافه کرد: پروژه تقاطع غیرهمسطح امام حسین (ع) اراک نیز در دستور کار جدی قرار دارد و در موقع مقرر به اتمام و در اختیار شهروندان قرار می گیرد.
لازم به ذکر است، در مجموع برای تکمیل و راه اندازی تقاطع غیرهمسطح شهید صیدی اراک ۲۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار