رئیس اتاق بازرگانی بجنورد خبر داد؛

تشکیل کمیته اقتصاد دانش بنیان در اتاق بازرگانی بجنورد

رئیس اتاق بازرگانی بجنورد گفت: کمیته اقتصاد دانش بنیان خراسان شمالی در حوزه‌های بانوان، جوانان و سایر اقشار جامعه تشکیل می‌شود و مسائل تشکلی این کارآفرینان را بررسی می‌کند.
کد خبر: ۱۰۴۴۲۸۴
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹ 12 May 2022

 

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی، سعید پور آبادی صبح پنجشنبه در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: نبود تشکل و تعاونی برای شرکت‌های دانش بنیان عیب بزرگی محسوب می‌شد.

 

رئیس اتاق بازرگانی بجنورد ادامه داد: اتاق بازرگانی در این راستا گام برداشت و با تشکیل کمیته‌ای از این پس شرکت‌ها از مزایای تعاونی‌ها و تشکل‌ها استفاده می‌کنند.

 

وی افزود: تنها ۲۰ درصد از شرکت‌های دانش بنیان زیرمجموعه پارک علم و فناوری هستند لذا مدیریت تشکلی و تعاونی این شرکت‌ها شرایط را بهتر مدیریت می‌کند.

 

پورآبادی خاطرنشان کرد: کمیته اقتصاد دانش بنیان این استان در حوزه‌های بانوان، جوانان و سایر اقشار جامعه تشکیل می‌شود و مسائل تشکلی این کارآفرینان را بررسی می‌کند.

 

وی خاطرنشان کرد: در این کمیته بخش‌های دولتی و خصوصی به صورت منظم و با رویکرد تسهیل گری و شتاب بخشی به رشد کسب و کارهای دانش محور و موضوعات تخصصی مربوط به اقتصاد دانش بنیان پیگیری می‌شود.

 

پورآبادی، توجه ویژه به افزایش شرکت‌های دانش بنیان را مورد اشاره قرار داد و گفت: باید توسعه شرکت‌های دانش بنیان جز اولویت‌های کاری کانون‌های اقتصادی در استان باشد.

 

رئیس اتاق بازرگانی بجنورد در انتها گفت: باید طوری تلاش شود که ظرفیت این شرکت‌ها به دو برابر افزایش پیدا کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار