معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه:

مورد نگران کننده ای در آئین چهارشنبه پایان سال کرمانشاه نداشته ایم/تقدیر از حضور مقتدرانه خوب پلیس

معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: با حضور خوب ماموران انتظامی و دیگر نیروهای امنیتی و نظامی، خوشبختانه تاکنون مورد نگران کننده ای در سطح استان و در مراسم سنتی چهارشنبه پایان سال نداشته ایم.
کد خبر: ۱۰۳۴۳۶۷
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۲ 16 March 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، حسین خوش اقبال در قرارگاه انتظامی امام علی (ع) استان کرمانشاه اظهار داشت: مراسم سنتی چهارشنبه پایان سال بدون مشکل در شهر کرمانشاه و دیگر نقاط استان در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: با پبگیری های انجام شده و در گزارشات ارسالی از شهرستان های مختلف خوشبختانه تاکنون مشکلی و مورد خاص و نگران کننده ای نداشته ایم.

خوش اقبال تصریح کرد: از ساعات ابتدایی بعدازظهر امروز همه عوامل انتظامی پای کار بوده اند و نیروهای سپاه و بسیج هم در نقاط مختلف حضور داشته اند تا کسی شادی مردم را به تلخی بدل نکند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه افزود: همواره افرادی بوده اند تا در چنین مناسبت هایی و به بهانه شادی کردن دست به اقدامات هنجارشکنانه زده و به ایجاد مزاحمت برای مردم بپردازند که خوشبختانه ناکام مانده اند.

وی خاطرنشان کرد: با حضور خوب پلیس در کنار مردم، تعدادی از این افراد که قصد ایجاد مزاحمت و تلخ کردن کام مردم را داشته اند دستگیر شدند، همچنین خودروهای زیادی هم در این راستا توقیف و به پارکینگ منتقل شده اند تا دست افراد مغرض و هنجارشکن از اقدامات خودسرانه کوتاه بماند.

خوش اقبال در پایان از تلاش های همه ماموران انتظامی و امنیتی قدردانی کرد و گفت: اقشار مختلف مردم هم همراهی خوبی با محافظان نظم و امنیت جامعه داشته اند که جای تقدیر دارد و البته انتظار می رود این روند را تا پایان مراسم ادامه دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار