امدادرسانی به بیش از ۳۵ دستگاه خودرو گرفتار در برف وکولاک

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت از امداد رسانی و رها سازی ۳۵ دستگاه خودرو گرفتار شده در برف و کولاک در گردنه علی آباد شهرستان تفت خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۸۴۵۴
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۸ 13 February 2022

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد؛ سید قاسم گلشن گفت: در تماس تلفنی از مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر استان یزد، مبنی بر گیر افتادگی چند دستگاه خودرو در گردنه علی آباد بدلیل برف و یخ زدگی جاده به هلال احمر شهرستان تفت اعلام حادثه شد.امدادرسانی به بیش از ۳۵ دستگاه خودرو گرفتار در گردنه علی آباد

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت در ادامه گفت: بلافاصله پس از اعلام، یک تیم امدادی از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای جاوید الاثر حاج احمد متوسلیان با بکارگیری یک دستگاه خودرو امدادی به محل اعزام شدند.


گلشن افزود : نجاتگران هلال احمر پس از رسیدن به صحنه با همکاری نیرو‌های همکار اداره راهداری و پلیس راه، ۳۵ دستگاه خودرو گیر افتاده در برف شامل تریلی ، اتوبوس و سواری را رهاسازی و به مکانی امن هدایت کردند.

به گفته رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت، هموطنان می‌توانند در صورت بروز حادثه و نیاز به امدادرسانی در جاده‌ها و مناطق کوهستانی در هر ساعت از شبانه روز با شماره سه رقمی ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار