استقبال کم دانش آموزان بویراحمدی از واکسیناسیون

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بویراحمد : یکی دیگر از مشکلات برگزاری کلاس‌های حضوری و بازگشایی مدارس و استقبال نکردن برخی از دانش آموزان از واکسیناسیون است و مراکز واکسیناسیون در شهرستان بویراحمد این روزها با استقبال کم گروه‌های هدف روبرو است.
کد خبر: ۱۰۰۷۴۸۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۹ 07 November 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، محمد یزدان پناه عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود : برای رسیدن جامعه به ایمنی بالا، باید تمام افراد جامعه واکسن بزنند.
وی بیان داشت: همچنین در مراکز واکسیناسیون دُز سوم واکسن برای کادر درمان و افراد بالای ۶۰ سال تزریق می‌شود و از همه گروه‌های هدف برای دریافت دُز سوم تزریق واکسن دعوت می‌شود.
یزدانپناه اظهار داشت : با توجه به بازگشایی برخی مدارس در این شهرستان و حضور دانش آموزان در کلاس‌های درس رعایت دستور العمل‌های بهداشتی در این مدارس نامناسب است.
وی افزود: احتمال شیوع کرونا در این مدارس دور از انتظار نیست.
یزدانپناه تصریح کرد: یکی دیگر از مشکلات برگزاری کلاس‌های حضوری و بازگشایی مدارس و استقبال نکردن برخی از دانش آموزان از واکسیناسیون است و مراکز واکسیناسیون در شهرستان بویراحمد این روزها با استقبال کم گروه‌های هدف روبرو است.
وی اظهار داشت: باید همه دانش آموزان با توجه به مصوبه ستاد کرونا واکسن بزنند و کارت واکسن داشته باشند، اما تعدادی از دانش‌آموزان از واکسن استقبال نمی‌کنند و در مدارس نیز حضور می‌یابند.
یزدانپناه تاکید کرد: در مدارس نظارت و مدیریت لازم وجود ندارد و برخی از دانش آموزان حتی از زدن ماسک در مدراس خودداری می‌کنند و تجمع دانش آموزان در مدارس یکی از عوامل شیوع ویروس کرونا است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار