برگزاری سومین اردوی تیم ملی هاکی بانوان ایران به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی یزد

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد از برگزاری اردوی آماده‌سازی تیم ملی هاکی سالنی بانوان همزمان با یوم‌الله ۱۳ آبان به میزبانی این دانشگاه و شرکت آنان در همایش پیاده‌روی گرامیداشت این روز حماسی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۶۹۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۷ 05 November 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه احمد عبدالحسینی از برگزاری اردوی آماده‌سازی تیم ملی هاکی سالنی بانوان همزمان با یوم‌الله ۱۳ آبان به میزبانی دانشگاه آزاد یزد و شرکت آنان در همایش پیاده‌روی گرامیداشت این روز حماسی خبر داد.

وی افزود: در این مرحله از اردو که از تاریخ ۱۲ الی ۱۸ آبان ماه و به مدت هشت روز و با ۳۰ بازیکن زیر نظر سرمربی تیم ملی برگزار می‌شود، بازیکنان تمرینات خود را در زمینه آمادگی جسمانی، تکنیک و تاکتیک و مهارت‌های فردی انجام خواهند داد.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد خاطرنشان کرد: این اردوی تمرینی به میزبانی اداره تربیت‌بدنی حوزه معاونت فرهنگی دانشجویی واحد یزد و به‌منظور آمادگی تیم هاکی سالنی بانوان برای اعزام به رقابت‌های جهانی در بهمن ماه امسال در کشور اتریش برگزار می‌شود و قرار است تا پیش از اعزام ملی‌پوشان در چند اردوی دیگر حضور یابند.

عبدالحسینی تأکید کرد: در حاشیه برگزاری این اردو، کلاس داوری درجه ۳ هاکی ویژه بانوان و آقایان با تدریس خانم کیانفر و آقای یاری‌نیا و با ۳۵ شرکت‌کننده در سالن ورزشی ولایت واحد یزد انجام می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار