مدیرکل کمیته امداد فارس گفت:پنج هزار و 500 پایگاه ثابت وسیار متعلق به این کمیته برای جمع آوری کمک های مردمی در جشن نیکوکاری این استان فعال است.
کد خبر: ۹۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۷ 03 March 2015
علی الهیاری ، سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود:از این تعداد 300پایگاه ثابت، 260 پایگاه سیار،چهار هزار و 100 پایگاه در مدارس ،670 پایگاه در مساجد و 100 پایگاه در مراکز نیکوکاری این استان کمک های مردمی را جمع آموری می کنند.

مدیرکل کمیته امداد فارس بیان داشت:اگرهر یک از هم استانی ها روزانه 100 هزار ریال به جشن نیکوکاری کمک کنند در روز 450 میلیارد ریال برای نیازمندان کمک نقدی جمع آوری می شود.

الهیاری افزود:سال 92 مردم استان فارس 63 میلیارد ریال به جشن نیکوکاری کمک کردند که از این میزان 21 میلیارد آن از طریق پایگاه های مستقر در مدارس و مابقی در سایر پایگاه هایی که در این استان به این امر اختصاص داده شده بود جمع آوری شد.

وی ادامه داد:150 هزار زن سرپرست خانوار در فارس وجود دارد که از این میزان 67 هزار نفر آنان زیر پوشش کمیته امداد این استان قرار دارند و 70 درصد خدمات این نهاد به این دسته از مددجویان تعلق دارد.

مدیر کل کمیته امداد فارس افزود: هم اکنون 139 هزار و 500 خانوار در قالب 317 هزار و 400 نفر زیر پوشش این نهاد قرار دارند.

الهیاری در بخش دیگری از مطالب خود به عملکرد این نهاد در سال جاری اشاره کرد و گفت:از ابتدای امسال تا کنون 750 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی برای ایجاد شش هزار فرصت شغلی در این استان پرداخت شده و فارس در این زمینه از استان های برتر کشور به شمار می آید.

هفته احسان و نیکوکاری همزمان با سراسر کشور از 9 اسفند در استان فارس آغاز شده و تا روز 15 همین ماه ادامه دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار