ظرفیت های اقتصادی و تجاری موقوفات استان مرکزی در جلسه ای با حضور مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی ، رئیس اتاق بازرگانی اراک ، جمعی از مدیران ، تولید کنندگان و صادر کنندگان توسط حجت الاسلام واحدی تشریح و تبیین شد.
کد خبر: ۹۹۷۵۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱ 30 September 2021

 

 به گزارش تابناک مرکزی،   حجت الاسلام واحدی مدیر کل اوقاف در این نشست توضیحاتی درباره طرح های در دست اقدام اوقاف در سطح استان از قبیل مشارکت در ساخت ۸۱۰۰ واحد مسکونی در ۶۵ هکتار از اراضی موقوفه ، طرح دانش بنیان تولید پودر سوپر جاذب ، طرح دانش بنیان تولید تجاری آناناس ، طرح احداث پایانه ماشین های سنگین و طرح ایجاد شهرک های تخصصی در اراضی موقوفه ارائه کرد.
وی بر اراده اوقاف استان مرکزی برای استفاده بهینه از ظرفیت موقوفات در راستای مشارکت در طرح های دانش بنیان که منجر به افزایش بهره وری موقوفات ، ایجاد اشتغال، رونق تولید و کاهش آسیب های اجتماعی شود تاکید کرد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی همچنین درباره مشارکت در طرح احداث مرکز سورتینگ و سردخانه ۱۰ هزار تنی بالای صفر و زیر صفر برای رفع بخشی از نیاز استان در این حوزه ، پس از بررسی های لازم آمادگی خود را اعلام کرد.
در ادامه این جلسه، دکتر بیگی رئیس اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی اراک هم با قدردانی از حجت الاسلام واحدی ، تغییر رویکرد در اوقاف را فرصتی مغتنم برای رشد صادرات و ارتقاء جایگاه اقتصادی استان دانست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار