تابناک- طرح شمیم حسینی هرمزگان صبح امروز با توزیع 4هزار و 200 بسته معیشتی در بندرعباس برگزار شد.
کد خبر: ۹۹۱۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۶ 05 September 2021

به گزارش خبرنگار تابناک از بندرعباس صبح امروز با حضور حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان، علی رئوفی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان و جمعی از مسوولین به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان طرح شمیم حسینی هرمزگان در حسینیه امام زاده سید مظفر بندرعباس برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده امام جمعه بندرعباس در حاشیه این برنامه اظهار داشت: یکی از اقدامات دوران کرونا اهدای بسته های معیشتی به نیازمندان است؛ بیشتر سازمانها و ادارات از جمله اداره کل اوقاف به حسب کار خود که امور نیکوکاری است در این امر شرکت کردند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان افزود: الحمدلله که امروز شاهد نهمین مرحله توزیع بسته های معیشتی در سطح استان هستیم و ٤ هزار و ٢٠٠ بسته معیشتی برای کل استان تدارک دیدند که ارزش آن به یک میلیارد و ٥٠٠ میلیون تومان می رسد، این اعمال جزء اعمال پسندیده ای است که در قالب طرح شمیم حسینی در سراسر کشور صورت می پذیرد.

وی ادامه داد:  همزمان با سراسر کشور در حال اجرای طرح شمیم حسینی در استان هستیم، ان شاءالله با همت عزیزان بتوانیم فرهنگ کمک به هم نوع را گسترش دهیم.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار