مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی بیان کرد:
حجت الاسلام «پرویز بخشی پور» امروز (۱۴ شهریور) در مراسم «شمیم حسینی» اظهار داشت: امروز در راستای اجرای «طرح شمیم حسینی» به همت سازمان اوقاف و امور خیریه کشور از محل نیات واقفین و کمک خیرین ۲۰۰ هزار بسته غذایی و بهداشتی توزیع می شود.
کد خبر: ۹۹۱۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷ 05 September 2021


به گزارش تابناک  ، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با بیان اينکه در خراسان جنوبی نیز چهار و ۴۰۰ بسته غذایی و بهداشتی بین نیازمندان توزیع می شود، افزود: برای تهیه این بسته ها یک میلیارد و ۳۲۰ میلیون تومان از محل نیات واقفین و کمک های خیرین هزینه شده است.
وی در ادامه بيان کرد: ارزش هر بسته ۳۰۰ هزار تومان است و این بسته های معیشتی شامل حبوبات، رب، چای، روغن، مواد شوینده و غیره است.
حجت الاسلام بخشی پور با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۴ مرحله توزیع بسته غذایی در سراسر کشور اجرا شده است، افزود: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در قالب رزمایش کمک های مومنانه ۴۲ هزار بسته معیشتی با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان از محل موقوفات مرتبط و کمک خیرین بین نیازمندان استان توزیع شده است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی به بحث توزیع غذای گرم اشاره کرد و گفت: از ابتدای ماه محرم تاکنون ۹۰هزار و ۷۵۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان استان توزیع شده است که ۲۹ هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم از عواید موقوفات و ۶۳هزار و ۲۰۰ پرس غذای گرم از محل کمک های خیرین تهیه شده است.
حجت الاسلام بخشی پور در پایان بیان کرد: سازمان اوقاف قبل از شیوع ویروس کرونا نیز بحث توزیع بسته غذایی در بین نیازمندان را در دستور کار داشته است و بعد از شیوع ویروس کرونا با کمک خیرین و مردم این بحث رونق یافت و هر زمان که نیات موقوفات شارژ شود قطعا این رزمایش اجرا خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار