رئیس دانشگاه علوم چزشکی کرمانشاه گفت:راه اندازی بیمارستان سیار سپاه نگرانی ما را برای روزهای آینده کم کرد.
کد خبر: ۹۸۸۵۱۱
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۶ 25 August 2021

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه دکتر محمودرضا مرادی در آیین بهره برداری و پذیرش بیماران کووید در بیمارستان سیار فوق تخصصی ۱۲۸ تخت خوابی دفاع زیستی نیروی زمینی سپاه در کرمانشاهاظهار کرد:از همکاری های بهداری نیروی زمینی در بحران های مختلف تشکر می کنم. حضور این عزیزان باعث شد احساس تنهایی نکنیم و مامنی برای پشتیبانی داشته باشیم.

وی گفت:در موج پنجم کرونا از لحاظ تعداد و سرعت و قدرت سرایت ، بیماری رکوردهای قبلی را شکسته است و افزایش بیماران در استان نگران کننده است‌

مرادی تصریح کرد:در چهار موج قبلی با همکاری همگان خوشبختانه بیماری پشت درهای بیمارستان نماند و به خوبی مدیریت شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تاکید کرد:تخت های بیمارستانی و وجود فضا جهت بستری کردن بیمار بسیار مهم است و این بیمارستان نقش مهمی در تامین تخت های حال حاضر دارد،هر تخت فقط از نظر فیزیکی قابل ارزیابی نیست. بلکه نیروی انسانی آن بسیار مهم است و عوامل متعددی دست به دست‌ هم می دهد.

مرادی اظهار کرد: بیمارستان سیار سپاه یک بیمارستان کامل و مهم است و از لحاظ فیزیکی ،ارتفاع مناسب ، تخت کافی و مجهز ، اتاق های عمل ،امکانات تأسیساتی و تشخیصی بسیار خوب ،نگرانی های ما را برای روزهای آینده کم می کند،از همه عزیزان در استان و کشور برای آماده سازی این بیمارستان صمیمانه تقدیر می کنم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار