معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: تاکنون ۳۲۴ هزار و ۶۷۸ دُز واکسن کرونا در کردستان در قالب نوبت اول و دوم برای گروه‌های هدف تزریق شده و ۲۳ درصد جمعیت استان واکسینه شده‌اند.
کد خبر: ۹۸۶۳۷۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۰ 15 August 2021
به گزارش تابناک کردستان، دکتر ابراهیم قادری اظهار داشت: از آغاز اجرای طرح واکسیناسیون کرونا تاکنون ۲۵ پارت واکسن به استان اختصاص یافته است و گروه‌های هدف آن را دریافت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه تا این لحظه ۳۲۴ هزار و ۶۷۸ دُز واکسن کرونا در استان در قالب نوبت اول و دوم تزریق شده است، اضافه کرد: روند تزریق واکسیناسیون همواره استمرار دارد و انتظار داریم مردم در وقت مقرر برای تزریق واکسن به مراکز بهداشتی مراجعه کنند.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به اینکه بر اساس آخرین آمار تا کنون ۲۳ درصد افراد بالای ۱۸ سال در استان در قالب نوبت اول و دوم در مقابل کرونا واکسینه شده‌اند، افزود: روزانه بیش از ۱۲ هزار دُز واکسن در استان تزریق می‌شود.

دکتر قادری با بیان اینکه تاکنون ۲۲۶ هزار و ۱۳۴ نفر در استان در مقابل بیماری کرونا واکسینه شده‌اند، یادآور شد: از این تعداد ۵۸ هزار و ۵۴۴ نفر دُز دوم واکسن را نیز دریافت کرده‌اند.

وی درصد پوشش واکسیناسیون پرسنل بهداشت و درمان را ۹۷ درصد عنوان کرد و گفت: ۷۳ درصد سالمندان بالای ۸۰ سال تاکنون در استان در مقابل ویروس کرونا واکسینه شده‌اند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار