بابک قطبی با کسب اکثریت مطلق آرا به عنوان رئیس سازمان نظام پزشکی سنندج انتخاب شد.
کد خبر: ۹۸۵۰۵۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱ 10 August 2021

به گزارش تابناک کردستان، انتخاب رئیس سازمان نظام پزشکی سنندج و رئیس شورای هماهنگی نظام پزشکی استان کردستان بعد از ظهر امروز سه شنبه برگزار شد و طی آن بابک قطبی برای چندمین دوره متولی به عنوان رئیس سازمان نظام پزشکی سنندج و رئیس شورای هماهنگی نظام پزشکی کردستان انتخاب شد.
در جریان برگزاری این انتخابات، از مجموع 17 رای ماخوذه بابک قطبی با کسب 17 رای برای چندمین دوره متوالی این مسئولیت را بر عهده گرفت.
بابک قطبی نزدیک به دو دهه است که ریاست سازمان نظام پزشکی و رئیس شورای هماهنگی نظام پزشکی استان کردستان را بر عهده دارد.
بابک قطبی هم اکنون رئیس بیمارستان فوق تخصصی کوثر سنندج است و پیش از این در مسئولیت های مختلفی در دانشگاه علوم پزشکی کردستان سابقه مدیریت دارد.
در سابقه مدیریتی بابک قطبی همچنین معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، ریاست بیمارستان بعثت سنندج، رئیس شبکه بهداشت شهرستان های دیواندره و سنندج به چشم می خورد.
انتخابات دوره جدید نظام پزشکی در سنندج و سایر شهرستان های استان کردستان چندی قبل و به صورت همزمان با دیگر نقاط کشور برگزار شد و بابک قطبی در این انتخابات نیز موفق به کسب رای از سوی همکاران خود شده بود.
سازمان نظام پزشکی مهمترین مجموعه صنفی حوزه بهداشت و درمان به شمار می رود که مسئولیت سازماندهی فعالیت های پزشکان در رشته های مختلف را بر عهده دارد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار