با حضور معاون قضایی رئیس کل و معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری کل استان کردستان و مدیر کل زندان‌های استان کردستان، مرکز خدمات قضایی و ملاقات الکترونیک مجتمع حرفه آموزی و کاردرمانی کامیاران افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
کد خبر: ۹۷۵۶۵۵
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۰ 03 July 2021

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کردستان، در ابتدای این مراسم دکتر علی رشیدی معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری کل استان کردستان عنوان کرد: بهره مندی از تکنولوژی روز با استفاده از بستر‌های مناسب فراهم شده توسط زندان‌های استان کردستان و توجه ویژه مسئولین زندان به توسعه خدمات الکترونیکی موجب شد است تا اقدامات ارزشمندی در راستای توجه به حقوق شهروندی و کرامت انسانی مددجویان صورت پذیرد.
وی تاکید کرد: افتتاح باجه ملاقات الکترونیک در اکثر قریب به اتفاق زندان‌های استان و مرکز خدمات قضائی به عنوان دومین مرکز در سطح زندان‌های استان اقدامی ارزشمند و شایسته در تحقق اهداف و برنامه‌های سند تحول قضایی محسوب می‌گردد. مراد فتحی مدیر کل زندان‌های کردستان نیز ضمن قدردانی از حضور دکتر رشیدی و توجه مجموعه دستگاه قضایی به زندان‌های استان اظهار کرد: حرکت به سمت تحول ایجاد شده با بهرگیری از تغییر در نگرش مدیریت سازمانی موجب شده است تا امروز شاهد توسعه خدمات غیر حضوری برای خانواده زندانیان و ارائه خدمات الکترونیکی برای زندانیان و در مجموعه زندان‌های استان باشیم.
وی با اشاره به این مطلب که بهره مندی از تکنولوژی با فراهم نمودن بستر‌های درون سازمانی راهکاری موثر برای کاهش آسیب و توجه ویژه به حقوق شهروندی زندانیان است، گفت: بستر افتتاح مرکز خدمات قضایی در زندان‌های استان نیز فراهم شده است و به زودی شاهد افتتاح مرکز خدمات قضایی در زندان سقز خواهیم بود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار