مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی گفت: ۴۴ درصد از مشترکان خانگی این شرکت بهار امسال از طریق طرح آب امید ارزیابی شده‌اند و مطابق نتیجه حاصل در گروه پرمصرف آب قرار گرفته‌اند.
کد خبر: ۹۷۴۰۶۸
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴ 27 June 2021

به گزارش تابناک مرکزی یوسف عرفانی نسب افزود: مشترکانی که حجم آب مصرفی آنان مطابق الگوی آب امید تا ۲ برابر باشد در زمره گروه پرمصرف محسوب می‌شوند.

وی اظهار داشت: طرح آب امید، بر اساس الگوی مصرف کسانی که بین پنج تا ۱۵ مترمکعب مصرف داشته باشند، به‌عنوان گروه خوش‌مصرف،۲ برابر حجم این رقم یعنی بین ۱۵ تا ۳۰ متر مکعب پرمصرف و بیش از آن به‌عنوان گروه بد مصرف دسته‌بندی کرده است. 

وی افزود: با توجه به بروز خشکسالی و محدودیت منابع آبی، در طرح آب امید همه مشترکان به‌ ویژه پرمصرف و بدمصرف که در دوره‌های گذشته مصارف بالایی داشتند، شناسایی شده و به این مشترکان اطلاع رسانی می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی گفت: ۴۵ درصد از مشترکان خانگی شهری و ۳۷ درصد مشترکان خانگی روستایی شرکت آب و فاضلاب استان بهار امسال در زمره گروه پرمصرف شناسایی شدند و ارشاد لازم برای آن‌ها صورت گرفته است.

عرفانی‌نسب افزود: بر اساس طرح آب امید ۳۷ درصد از مشترکان خانگی شهری و ۲۲ درصد مشترکان خانگی روستایی استان نیز بهار امسال در گروه خوش‌ مصرف بوده‌اند.

وی اظهار داشت: ۱۲ درصد جمعیت شهری و روستایی استان مرکزی مشمول طرح آب امید از ابتدای سال تاکنون شده‌اند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی گفت: ۲۲ درصد جمعیت روستایی و هشت درصد جمعیت شهر استان در سال جاری بد مصرف هستند که ۲ برابر الگو مصرف آب استفاده کرده‌اند.

در تقویم جمهوری اسلامی از یکم تا هفتم تیرماه  با عنوان هفته‌ «صرفه‌جویی در مصرف آب» نام گذاری شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار