رئیس کمیته امداد امام خمینی «ره» شهرستان چوار:
ملکی گفت: ایجاد درآمد و شغل خانگی برای مددجویان و نیازمندان شهرستان چوار از طریق زکات جمع آوری شده از برنامه‌هایی است که امسال مورد توجه قرار گرفته است.
کد خبر: ۹۶۹۴۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵ 08 June 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ خیراله ملکی رئیس کمیته امداد امام خمینی «ره» شهرستان چوار بیان داشت: از آنجایی که یکی از موارد پرداختی زکات در شهرستان چوار و خصوصاً در بین روستاییان و عشایر زکات دام است ، تلاش ما این است به منظور استفاده بهینه و اثر بخش از زکات جمع آوری شده، با تحویل و اهدای دام‌های جمع آوری شده به خانواده‌های نیازمند و روستایی، این خانواده‌ها را صاحب درآمد و شغل کنیم.

او با بیان اینکه در روز‌های گذشته و تا امروز بیش از ۶۰ رأس دام به عنوان زکات در این منطقه جمع آوری شده است، عنوان کرد: همه این دام‌ها پس از جمع آوری در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار گرفته تا از این طریق بتوانند برای خود درآمدی داشته باشند.

ملکی اظهار کرد: جمع آوری زکات دام در کنار زکات غلات و سایر موارد زکات همچنان ادامه داشته و تلاش ما این است که افراد و نیازمندان بیشتری را از طریق توزیع دام‌های جمع آوری شده زکات صاحب درآمد کنیم./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شارکم چوار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
پس برای خودتان چی؟
من سال ۱۳۹۰ برای عروسیم یه بره از یکی از کارمندان کمیته امداد چوارخریدم که جزو همین زکات بود ولی آنرا تو طویله پدر خانمش گذاشته بود و پولشو تحویلش دادم وقسمم دادکه بگم از خسورش خریدم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار