رئیس شبکه بهداشت و درمان‌گچساران تصریح کرد: از ابتدای ورود بیماری کرونا تا کنون در این شهرستان ۹۲ مورد فوت کردند.
کد خبر: ۹۵۰۰۰۷
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸ 19 March 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سعید غلامیان در جمع خبرنگاران افزود: باتوجه به فرا رسیدن تعطیلات نوروزی شهروندان همچنان پروتکل های بهداشتی را به جد رعایت کنند.
وی بیان کرد: از ابتدای آغاز بیماری کرونا تا کنون ۱۹ هزار و ۶۴۳ تست در گچساران انجام شده که از این میزان بالغ بر ۴ هزار و ۷۵۰ مورد مثبت بوده است.
رئیس شبکه بهداشت و درمان‌گچساران تصریح کرد: از ابتدای ورود بیماری کرونا تا کنون در این شهرستان ۹۲ مورد فوت کردند.
غلامیان عنوان کرد: در حال حاضر شهرستان گچساران در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد و دستورالعمل های ستاد ملی کرونا را در خصوص اصناف این شهرستان در دستور کار داریم.
وی با اشاره به اینکه مجری تعطیلی اصناف صنعت ، معدن و تجارت است، گفت: در وضعیت قرمز باید سطح ۲ ، ۳ ، ۴ در شهرستان تعطیل شوند.
رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۲۸ مورد بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستانهای این شهرستان بستری هستند که ۱۲ مورد آن قطعی مبتلا به کرونا و ۲ مورد نیز در آی سی یو هستند.
غلامیان بیان کرد: تا زمانی که واکسیناسیون عمومی انجام‌نشده تمام‌پروتکل ها را رعایت کرده و مسافرت‌های خارج از شهر را کنترل کنسل کنند و از پذیرایی مسافران خارج از شهر خود داری کنند.
رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران ادامه داد: در حال حاضر روزانه بین ۳۰۰ الی ۴۰۰ تست گیری انجام‌میشود.
غلامیان اضافه کرد: توصیه میشود شهروندان با مشاهده علائم‌مشکوک سریعا به پزشک و مراکز بهداشتی مراجعه کنند.
وی افزود: تمام کسانی که به هر دلیلی بعد از کرونا فوت کردند ، پروتکل ها را کمتر رعایت کرده و دیرتر به بیمارستان مراجعه کرده بودند.
غلامیان با اشاره به اینکه از روز گذشته واکسیناسیون حوزه درمان‌گچساران آغاز شده، اظهار کرد: ۲۵۰ واحد دوز واکسن کرونا به کادر بهداشت و درمان‌گچساران اختصاص داده شده که تا ۱۵ فروردین‌ماه ۱۴۰۰ انجام میشود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار