مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد گفت: یکهزار و 700 پایگاه ثابت و سیار در این استان آماده برگزاری جشن نیکوکاری است.
کد خبر: ۹۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۲ 03 March 2015
یکهزار و 700 پایگاه در یزد برای برگزاری جشن نیکوکاری آماده شده استبه گزارش تابناک یزد، محمد اکبری با بیان اینکه این جشن در سه روز متوالی از 13 تا 15 اسفند ماه جاری همزمان با سراسر کشور در این استان برگزار می شود افزود: این جشن روز 13 اسفندماه در تمام مدارس استان برپا می شود.

وی اظهار کرد: همچنین 14 اسفندماه هم در سطح مساجد، معابر و میادین سطح شهر و جمعه 15 همین ماه هم در مصلاهای نماز جمعه، پایگاه های جشن نیکوکاری برای جمع آوری کمک های مردمی مستقر می شوند.

اکبری با بیان اینکه هزینه های جمع آوری شده، صرف امور دانش آموزان بی بضاعت همان مدرسه می شود هدف از برگزاری این جشن را ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری در جامعه بیان کرد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد شعار جشن نیکوکاری امسال را اکرام فاطمی و شور نیکوکاری اعلام نمود.

وی در ادامه با اشاره به طرح اکرام و ایتام در استان تصریح کرد: هم اکنون یکهزار و 850 یتیم زیر پوشش این نهاد قرار دارد ضمن آنکه حامیان ایتام استان هم 14 هزار نفر هستند.

اکبری در ادامه دیدار با مسوولان استان، افتتاح طرحهای مسکن و اشتغال، برگزاری کارگاههای آموزشی و سرکشی از خانواده مددجویان را از جمله برنامه های هفته احسان و نیکوکاری در استان اعلام کرد.

به گزارش ایرنا، هم اکنون 40 هزار نفر در استان یزد زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند و تعداد دانشجویان و دانش آموزان زیر پوشش این نهاد نیز پنج هزار نفر اعلام شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار