مصرف بنزین استان تهران در پنج ماه نخست امسال به بیش از دو میلیارد و صد میلیون لیتر رسید.
کد خبر: ۹۳۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۴ 13 September 2015
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان تهران با بیان این که در این بازه زمانی دو میلیارد و 148 میلیون و 925 هزار لیتر بنزین مصرف شده است، گفت: این مقدار نسبت به مدت مشابه پارسال، چهار درصد افزایش داشته است.
مرتضی عابدینی افزود: مصرف این فرآورده نفتی(بنزین) در پنج ماه نخست پارسال دو میلیارد و 75 هزار و 136 لیتر بوده است.
وی درباره مصرف بنزین مرداد امسال نیز گفت: در این بازه زمانی 460 میلیون و 758 هزار لیتر بنزین مصرف شد که نسبت به مدت مشابه پارسال 21 میلیون و 718 هزار لیتر کاهش داشته است.
عابدینی مصرف میانگین روزانه بنزین استان تهران را روزانه 12 تا 14 میلیون لیتر اعلام کرد.
به گفته مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان تهران، هم اکنون 267 جایگاه عرضه فرآورده های نفتی در استان تهران فعال است که با بهره گیری از 5700 نازل، سوختگیری به خودروها را انجام می دهد.
وی اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون سه جایگاه فرآورده مایع در استان تهران فعال شده است.
عابدینی، همچنین درباره مصرف سی ان جی استان تهران در پنج ماه نخست امسال به شانا، گفت: در مدت زمان یادشده 343 میلیون مترمکعب سی ان جی مصرف شدکه این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال(312 میلیون متر مکعب) 9 درصد افزایش نشان می دهد.
وی سی ان جی مصرفی مرداد امسال را 74 میلیون متر مکعب و رشد افزایش مصرف این سوخت پاک را در مقایسه با مدت مشابه پارسال 17 درصد اعلام کرد.
به گفته عابدینی در استان تهران 175 جایگاه سی ان جی فعال است که در استان تهران فعالیت می کنند که 80 باب آن در کلاشهر تهران سوخت رسانی به خودروهای گازسوز را انجام می دهد.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان تهران یادآور شد: هم اکنون نیز 15 باب جایگاه سی ان جی در دست ساخت است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار