قائم مقام شهردار کرمانشاه گفت: تحریم های ظالمانه آمریکا علیه کشورمان آسیب پذیری ما را در مقابل این ویروس افزایش داده است.
کد خبر: ۹۰۶۲۳۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۸ 04 October 2020

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه قائم مقام شهردار در جلسه مقابله با ویروس کرونا که در شهرداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: موضوع بیماری کرونا و مشکلاتی که در کره خاکی ایجاد کرده مشکلاتی است که همه را درگیر کرده اما در کشور ما مشکلات مضاعف شده و همین تلاش چند برابری می طلبد که دلیل آن تحریم های ناجوانمردانه آمریکا است.

وی افزود: این موارد تاثیر پذیری و آسیب پذیر بودن ما را در مقابل این بیماری افزایش داده، اما نیازمند یک کار بسیار جدی در این حوزه هستیم. اگر واقعا در کنار هم نباشیم و مثل زمان جنگ یکدیگر را همراهی نکنیم امکان حل بحران وجود ندارد. همکاران ما خوشبختانه در صف اول مبارزه هستند و تلاششان مدیریت این مشکل است.

قائم مقام شهردار کرمانشاه در ادامه بیان داشت: اما با توجه به اهمیت و جایگاه مدیران شهرداری و حوزه فعالیت شهرداری که یک حوزه و فعالیت گسترده است و مجموعه کلان پرسنلی دارد، ایجاب می کند که در خط مقدم مبارزه با بیماری باشیم.

عیدی تاکید کرد: به همکاران مان در دانشگاه علوم پزشکی خدا قوت می گوییم و زحماتشان را پاس می داریم، باری که بر دوش دانشگاه علوم پزشکی است سنگین است و باید به دوستان برای کاهش این بار کمک کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار