معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد فارس گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون مردم فارس سرپرستی ۱۷ هزار و ۴۳ کودک نیازمند را به عهده گرفته اند.
کد خبر: ۸۸۸۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۰ 05 September 2015

تابناک فارس به نقل از مهر:عباس شکری گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۶ هزار و ۱۷۸ خیر فارسی سرپرستی این تعداد کودک بی سرپرست و بدسرپرست را به عهده گرفته اند.

وی با بیان  اینکه کمیته امداد با ترویج فرهنگ انفاق و نوع دوستی سعی در ترغیب مردم به شرکت در امور خیر دارد، گفت:  در همین راستا از ابتدای سال ۹۴ تاکنون تعداد سه هزار و ۲۹۸ خیر در استان فارس در طرح اکرام ایتام تعداد چهار هزار و ۱۵۱ فرزند معنوی را مورد حمایت قرار داده اند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد فارس ادامه داد: تعداد حامیان جذب شده در طرح محسنین نیز ۱۲ هزار و ۸۸۰ خیر است که تعداد ۱۲ هزار و ۸۹۲ کودک را به عنوان فرزندان معنوی خود انتخاب کرده اند.

شکری اجرای چنین طرح هایی موجب توانمندی کودکان نیازمند در سایر زمینه ها از جمله امور تحصیلی و اقتصادی دانست و گفت: به منظور استفاده از فضای معنوی جامعه، در ایام مختلف سال برای ترغیب و جذب بیشتر خیرین و حامی یابی، طرح های مشارکتی مردمی به ویژه طرح های اکرام، طاها، محسنین، کوثر، یاسین و شفا اجرا می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار