کد خبر: ۸۶۲۵۸
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳ 31 August 2015

رشت - ایرنا - استاندار گیلان در آخرین روز هفته دولت و در مراسم بهره برداری از چند پروژه در سیاهکل، از رسانه ها برای پوشش مناسب اخبار این هفته و بیان خدمات دولت قدردانی کرد.
[قدردانی استاندار گیلان از رسانه ها برای پوشش مناسب اخبار دولت]

به گزارش خبرنگار ایرنا ، محمدعلی نجفی عصر یکشنبه در این مراسم گفت: رسانه ها در اطلاع رسانی برنامه های انجام شده توسط مسوولان به دولت کمک کردند.
وی یادآور شد: تعداد افرادی که در برخی رسانه های استان عمداً دروغ می نویسند، یک در هزار است.
استاندار گیلان به رونق و شکوفایی جامعه در راستای اقتصاد مقاومتی اشاره و خاطرنشان کرد: از ورود سرمایه گذاران برای توسعه گیلان استقبال می کنیم.
نجفی برطرف کردن مشکلات محور دیلمان به پیرکوه را از خواسته های مردم عنوان کرد و گفت: تسهیلات لازم برای برطرف کردن مشکلات مردم باید فراهم شود.
با حضور استاندار گیلان، یک شرکت آب تولید معدنی با هزینه ای به مبلغ 80 میلیارد ریال و با ظرفیت تولید 35 هزار تن و با اشتغالزایی 28 نفر در سیاهکل افتتاح شد.
همچنین با حضور استاندار شش پروژه راهسازی که شامل تثبیت بستر مسیر سیاهکل به دیلمان به طول 18 کیلومتر، زیرسازی و آسفالت راه روستاهای چفلکی، للم، نیج، سوتگوابر و کوجیل به طول هشت کیلومتر مجموعاً با اعتباری به مبلغ 126 میلیارد ریال به بهرداری رسید.
پروژه های افتتاح شده توسط استاندار گیلان در سیاهکل مجموعاً با اعتباری به مبلغ 206 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
همچنین 39 طرح عمرانی در آخرین روز از هفته دولت، عصر یکشنبه با حضور استاندار گیلان در شهرستان لاهیجان به بهره برداری رسید.
11 پروژه آب رسانی به روستاها با هزینه ای به مبلغ 50 میلیارد ریال، 16 پروژه راه سازی و بهسازی آسفالت روستاها با اعتباری به مبلغ 70 میلیارد ریال و نیز 12 پروژه عمران شهری با مبلغ 70 میلیارد ریال که مجموعاً 39 پروژه با هزینه ای به مبلغ 190 میلیارد ریال است، در آخرین روز هفته دولت به بهره برداری رسید.
احداث مجموعه فرهنگی ورزشی، آسفالت معابر شهری، اجرای پروژه زیپ لاین، نصب المان های شهری و زهکشی و هدایت آب های سطحی از جمله طرح های اجرا شده در عمران شهری لاهیجان می باشد.
شهرستان های لاهیجان و سیاهکل در شرق استان گیلان واقع هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار