مسئول بسیج کارمندان قم:
مسئول بسیج کارمندان قم با اشاره به هفته دولت و روز کارمند گفت: همایش بسیج کارمندان در استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۰۴۰
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۹ 29 August 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، مهدی ابوالحسنی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: هر ساله به مناسبت پاسداشت 21 هزار شهید کارمند کشور و 92 شهید کارمند استان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت همایشی در هفته دولت برگزار می‌شود.

وی افزود: هر ساله این همایش همزمان با چهارم شهریورماه و روز کارمند برگزار می‌شد و امسال این مراسم در هشتم شهریورماه همزمان با روز شهادت شهیدان رجایی و باهنر با حضور مسئولان کشوری و استانی در قم برپا خواهد شد.

مسئول بسیج کارمندان سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) استان قم ارائه گزارشی از عملکرد سال 93 و اعلام برنامه‌های ابلاغی سازمان بسیج کشور را از برنامه‌های این همایش دانست و تصریح کرد: در این راستا جلسات مختلفی با مسئول ادارات و فرماندهان پایگاه‌های این سازمان برگزار شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: طبق هماهنگی با استانداری قرار است در این روز برنامه دیگری برگزار نشود و مانند گذشته با دعوت از مدیران و استاندار ان‌شاءالله شاهد حضور پرشوری در این همایش خواهیم بود.

ابوالحسنی هدف بسیج کارمندان و نقش این سازمان در ادارات را رسیدن به سه وظیفه اصلی ذکر کرد و افزود: کادرسازی در تراز انقلاب، کارآمدسازی و ایجاد سلامت از مهم‌ترین برنامه‌های این سازمان به حساب می‌آید.

وی با بیان اینکه در طول سال همایش‌هایی به منظور بصیرت‌افزایی کارمندان توسط این سازمان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این‌گونه همایش‌ها تقویت روحیه ایثار و جهاد در امر خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم و انتقال جهاد هشت ساله دفاع مقدس به نسل جدید است.

مسئول بسیج کارمندان سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) استان قم در ادامه گفت: اگر بتوانیم نسل امروز را با روحیات  ازخودگذشتگی و مدیریت جهاد گذشتگان پیوند دهیم می‌توانیم به آنها انگیزه داده و راندمان کار در ادارات را بالا ببریم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار