امیر خانی :
به گزارش تابناک از بیرجند ، محمد امیرخانی در مراسم تجلیل از کارمندان بسیجی استان خراسان جنوبی اظهار کرد: چند سال است سازمان بسیج مستضعفین این توفیق را دارد در سطح شهرستانی، استانی و کشوری نسبت به شناسایی و معرفی شهید شاخص اقدام می‌کند.
کد خبر: ۸۴۷۰۹
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۴ 29 August 2015

وی بابیان اینکه امسال ۳۲ شهید والامقام را در سطح جامعه کارمندی کشور معرفی می‌کنیم، افزود: شهید غلام علی نیک‌خواه در سطح کشوری و شهید برازنده مقدم در استان خراسان جنوبی به‌عنوان شهید شاخص جامعه کارمندی هستند.

جانشین سازمان بسیج کارمندان کشور افزود: نتیجه بررسی‌های این کمیته این بود که ایران را به‌عنوان کانون مرکزی تمام خطراتی معرفی کرده‌اند که متوجه آمریکا و منافع آمریکا است.

امیرخانی بابیان اینکه عمق دشمنی آمریکا با ایران به حدی است که با لبخند دیپلماتیک قابل‌حل نیست، تصریح کرد: آمریکا استراتژی دفاعی خود را بر مبنای مقابله با تروریسم با مرکزیت ایران و با افق چشم‌انداز ۱۰۰ ساله طراحی کرده است.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه امروز تمدن حاکم در جامعه ما تمدن غربی است، افزود: تمدن غرب بلایی بر سر اسلام آورده است که سه میلیارد نفر باخدا بیگانه‌اند و ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون نفر علی‌الظاهر در آیین مسیحیت تحریف‌شده امروز قرار دارند.

وی ادامه داد: توجه آمریکا به یک میلیارد و ۵۰۰ نفر مسلمانی است که باقی‌مانده و برای مقابله با آن گروهک‌های داعش و تکفیری و صهیونیسم جهانی ایجاد می‌کند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص تمدن سازی اسلامی گفت: تمدن نوین اسلامی یعنی جامعه‌ای که انسان در آن‌هم دنیا وهم آخرت را داشته باشد.

وی تمدن اسلامی را تمدنی سعادت آفرین دانست، عنوان کرد: امروز به‌عنوان یک مسلمان بسیجی برای تحقق خواسته مقام معظم رهبری در راستای تمدن سازی اسلامی باید فرآیند به وجود آمدن انقلاب اسلامی را بررسی کنیم.

جانشین سازمان بسیج کارمندان کشور بیان داشت: در مرحله تشکیل دولت اسلامی هستیم و راه زیادی برای رسیدن به دولت اسلامی داریم.

امیرخانی بابیان اینکه تکریم ارباب‌رجوع در جامعه ما یک معروف متروک است، ادامه داد: احیاء این معروف دو سال است که در دستور کار بسیج کارمندان داریم اما هنوز نتوانستیم موفق عمل کنیم.

وی با اذعان به اینکه ارتشاء در محیط‌های اداری ما منکری رایج است، گفت: افرادی که به ادارات مراجعه می‌کنند باید آن را نماد عینی نظام اسلامی ببیند.

وی با اشاره به اینکه نماز هم در محیط‌های اداری رونق ندارد، گفت: پایگاه مقاومت بسیج در ادارات زمانی پایگاه موفقی است که در مسیر تحقق اداره اسلامی تلاش کند.

جانشین سازمان بسیج کارمندان کشور ادامه داد: بسیج به‌عنوان ذوالفقار ولایت ۲ وظیفه انسان‌سازی و امربه‌معروف و نهی از منکر را به عهده دارد.

در پایان این جلسه از ۳۸ بسیجی کارمند خراسان جنوبی تجلیل شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار