استاندار کردستان راە‌اندازی یک صندوق تولیدی برای حمایت از زندانیان و خانوادە‌های آنان را اقدامی ضروری در استان عنوان کرد.
کد خبر: ۸۴۶۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۸ 05 May 2020

ضرورت راە‌اندازی صندوق تولیدی برای حمایت از زندانیان

بهمن مرادنیا استاندار کردستان در دیدار با ستاد دیه استان کردستان ضمن قدردانی از خیرینی که طی سالیان گذشته با کمک‌ها خود موجبات آزادی بخشی از زندانیان مالی و جرائم غیر عمد را فراهم کردند، گفت: برای تداوم حیات ستاد دیه در استان و گسترش فعالیت‌های انسان دوستانه ایجاد یک صندوق برای این ستاد و برای کار تولیدی و درآمدزا الزامی است.

او افزود: باید تلاش کنیم این صندوق راه اندازی شود و مانیز از محل‌های مختلف به شکل گیری و سرمایه اولیه آن کمک خواهیم کرد.

مرادنیا با بیان اینکه به دلیل بیماری کرونا امسال جشن گلریزان در استان و کشور امکان برگزاری ندارد، گفت: اختصاص یک روز از حقوق کارمندان ادارات و شرکت‌های دولتی به آزادی زندانیان می‌تواند رقم قابل توجهی باشد و بخش زیادی از زندانیان را به کانون خانواده هایشان برگرداند.

استاندار کردستان با بیان اینکه امسال برای آزادی زندانیان محکومان مالی و جرائم غیر عمد ۷۰ میلیارد تومان نیاز است، اضافه کرد: مردم کردستان علیرغم ضعف اقتصادی و درآمد پایین مردمانی خیر خواه و نوع دوست هستند و امیدواریم امسال نیز به این امر خداپسندانه کمک کنند.

منبع/ باشگاه خبرنگاران جوان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار