نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی، گفت: با رایزنی چندین قلم تجهیزات و ملزومات اساسی پزشکی و درمانی در این شرایط کرونایی برای استان کردستان با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد تومان تهیه شده است
کد خبر: ۸۴۲۸۳۲
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵ 27 April 2020

تهیه تجهیزات پزشکی به ارزش ۳۵ میلیارد تومان در کردستان

نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی، گفت: با رایزنی چندین قلم تجهیزات و ملزومات اساسی پزشکی و درمانی در این شرایط کرونایی برای استان کردستان با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد تومان تهیه شده است

سید مهدی فرشادان امروز(8 اردیبهشت) به مناسبت هفته سلامت در بازدید در بیمارستان توحید و آزمایشگاه وICU، اظهار کرد: پرسنل و کادر درمانی در این شرایط حساس و گسترش ویروس کرونا با حضور گرم خود امید بخشی به جامعه را القاء می‌کنند.

وی خدمت‌رسانی کادر بهداشت و درمان در محیط‌های بیمارستانی که در این روزها خطر ویروس کرونا در این مراکز بیشتر است را قابل ستایش برشمرد و با حضور در بخش های مختلف این مرکز از نزدیک در جریان خدمت رسانی به افراد بیمار قرار گرفت و چگونگی خدمت رسانی‌ها را مورد ارزیابی قرار داد.

نماینده شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: خوشبختانه در استان کردستان کمترین آمار مرگ و میرها بر اثر کرونا با توجه به استاندارد کشوری و بین‌المللی اعلام شده است.

فرشادان با اشاره به کمبود اقلام بهداشتی و درمانی در اوایل شروع کرونا در استان،‌ذکر کرد: در حال حاضر کیت‌های تشخیص بیماری کرونا در استان موجود است و کمبودها تا حدودی جبران شده است.

وی عنوان کرد: با رایزنی چندین قلم تجهیزات و ملزومات اساسی پزشکی و درمانی در این شرایط کرونایی برای استان کردستان با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد تومان تهیه شده است.

فرزین رضاعی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان هم در ادامه با اشاره به اینکه روند صعودی نگران کننده‌ همانند روزهای اول شیوع این بیماری در استان وجود ندارد، گفت: شهروندان باید طرح فاصله‌گذاری هوشمند را رعایت کنند چرا که اگر در این زمینه اهمال شود با سیر صعودی نگران کننده این بیماری مواجه خواهیم شد.

وی خاطرنشان کرد: در اوج روزهای سختی که ما درگیر این ویروس مهلک بودیم اگر خیرین بلند همت استان با کمک‌های خود به یاری ما نمی‌آمدند، امروز تعداد فوتی‌ها بالا می رفت و پرسنل هم دچار بحران و مشکلات زیادی می‌شدند اما با این وجود همچنان نیازمند حمایت و یاری خیرین هستیم.

منبع/ ایسنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار