کد خبر: ۸۳۴۷۸
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۴ 26 August 2015

رشت - ایرنا - در سومین روز از هفته دولت با حضور فرماندار رودسر و جمعی از مسئولین چهار طرح عمرانی، خدماتی و رفاهی در بخش رحیم آباد این شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید.
[افتتاح چهار طرح عمرانی در رحیم آباد رودسر]

به گزارش ایرنا، رییس اداره برق رحیم آباد روز چهارشنبه در مراسم بهره برداری از پروژه برق رسانی خیابان شبخوس رجه رحیم آباد طول شبکه این پروژه را 170متر با سرمایه گذاری 104میلیون ریال و با بهره مندی 20خانوار از مزایای این طرح اعلام کرد.
محمد عبداللهی مبرهن ادامه داد: طی هفته دولت در مجموع 12پروژه برق رسانی در این بخش با سرمایه گذاری چهار میلیارد و 500میلیون ریال افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد.
به گفته وی، برای انجام این طرح ها هشت کیلومتر شبکه گذاری در سطوح فنی ولتاژ فشار متوسط صورت گرفته است.
وی از جمله طرحهای افتتاحی را احداث 1050متر خط 20کیلوولت هوایی، افزایش ظرفیت 9پست تقویت برق به میزان 1450کیلو ولت آمپر، احداث 560متر شبکه فشار ضعیف هوایی و چند طرح دیگر بر شمرد.
وی اضافه کرد: با بهره برداری از این طرح ها بیش از 350خانوار از مزایای آن بهره مند می شوند.

* بهره برداری از یک واحد مسکن مددجویی در گلدشت رحیم آباد
سرپرست کمیته امداد رودسر زیر بنای ساخت این واحد مسکونی را 46متر مربع با هزینه 200میلیون ریال اعلام کرد.
به گفته رستم مهرزاد، طی هفته دولت امسال 11واحد مسکن مددجویی با زیر بنای 486متر مربع و با سرمایه گذاری 2میلیارد و 205میلیون ریال در این شهرستان افتتاح و به مددجویان واگذار می شود.

* بهره برداری از یک طرح هادی روستایی
مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی رودسر در مراسم بهره برداری از این طرح در روستای بازنشین سفلی و علیا رحیم آباد رودسر، طول این پروژه را که شامل زیر سازی، آسفالت، جدول گذاری است 850متر عنوان کرد.
صادق اکبری افزود: با بهره برداری از این پروژه 600خانوار این روستاها و مناطق اطراف از مزایای آن بهره مند شدند.
به گفته وی، برای انجام این پروژه 3میلیارد و 700میلیون ریال اعتبار از محل منابع استانی سرمایه گذاری شده است.
همچنین در سومین روز از هفته دولت در بخش رحیم آباد رودسر یک طرح راهسازی در روستای نیلو اشکور به بهره برداری رسید.
رییس اداره راه و شهرسازی رودسر گفت: این پروژه به طول 1100متر و با اعتبار یک میلیاردو 810میلیون ریال اجرایی و هم اکنون به بهره برداری رسیده است.
شهریار اسماعیلی افزود: با بهره برداری از این پروژه 110خانوار این روستا از مزایای جاده آسفالته بهره مند شدند.
وی ادامه داد: در هفته دولت امسال 22کیلومتر راه روستایی در قالب 10پروژه با اعتبار بیش از 32میلیارد ریال در این شهرستان به بهره برداری می رسد.
اسماعیلی گفت: با افتتاح این طرحها شاخص توسعه راه روستایی در این شهرستان به 40درصد ارتقا می یابد و این در نوع خود راضی کننده و امید بخش است.
بخشدار رحیم آباد هم در جمع رسانه های شهرستان رودسر گفت: به میمنت هفته دولت 11پروژه عمرانی در این بخش افتتاح و به بهره برداری می رسد.
منصور سعادت نژاد با بیان اینکه این طرح ها در زمینه های راه روستایی، برق رسانی، واحد مسکن مددجویی، طرح هادی و آب روستایی است بیش از 20میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.
بخش رحیم آباد از توابع شهرستان رودسر در شرق استان گیلان 700کیلومتر مربع وسعت و حدود 30هزار نفر جمعیت دارد.
این بخش در 15کیلومتری جنوب مرکز شهرستان رودسر واقع شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار