کد خبر: ۸۳۲۶
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۶ 26 February 2015
رئیس اداره ورزش و جوانان قائمشهر با اشاره به حمل مشعل در این شهرستان، گفت: مسیر حمل مشعل به دلیل هماهنگ نبودن دستگاه‌های خدمات‌رسان تغییر کرد که این موضوع سبب بروز مشکلاتی شد.

به گزارش فارس، مراسم حمل مشعل نخستین المپیاد کارگری کشور  ظهر امروز با حضور سیدهادی حسینی نماینده مجلس و قهرمانان ورزشی و کارگران برگزار شد.
فرشید قدیمی رئیس اداره ورزش و جوانان قائمشهر در حاشیه حمل مشعل المپیاد ورزش کارگری در این شهرستان با بیان اینکه فرماندهی انتظامی قائم‌شهر برای حمل مشعل همکاری‌های لازم را انجام نداد، اظهار کرد: در این راستا هماهنگی‌های لازم انجام شد اما به‌دلیل عدم همکاری مسیر حمل مشعل تغییر پیدا کرد.
وی ادامه داد: به دلیل تغییر مسیر حمل مشعل نتوانستیم استقبال با شکوهی داشته باشیم و در این زمینه با مشکلات بسیاری مواجه شده‌ایم.

قدیمی با بیان اینکه برگزاری المپیاد ورزشی برای کارگران موجب نشاط برای آنها می‌شود، خاطرنشان کرد: المپیاد ورزشی می‌تواند برای کارگران فرصت خوبی باشد تا آنها بتوانند استعدادهای خود را در ورزش کشف و شکوفا کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان قائم‌شهر یادآور شد: ورزش باعث شادی و نشاط کارگران می‌شود و آنها با ورزش می‌توانند با نشاط بیشتری کار کنند.
این مسئول با اشاره به همراهی کارگران نساجی برای حمل مشعل در شهرستان قائم‌شهر، افزود: آنان از برگزاری این نوع المپیاد بسیار خرسند بودند.
قدیمی تصریح کرد: برگزاری چنین المپیادهایی موجب توسعه ورزش در سطح شهرستان و حتی کشور می‌شود و باید به این گونه المپیادها نگاه ویژه‌ای داشت.
وی با تأکید به اینکه این گونه المپیادها در آموزش و پرورش ودانشگاه‌ها با این وسعت می‌تواند انجام شود، اظهار کرد: باید شرایطی ایجاد شود تا در محیط‌های آموزشی برای توسعه ورزش کشور و کشف استعدادهای درخشان گام موثری برداریم.
رئیس اداره ورزش و جوانان قائمشهر درباره میزبانی شهرستان قائم‌شهر در مسابقات فوتبال المپیاد ورزشی کارگری، گفت: قائمشهر از شرایط میزبانی خوبی برخوردار است؛ همچنین تیم فوتبال مازندران در نیمه‌نهایی مغلوب استان البرز شد.

به گزارش فارس، فینال فوتبال مسابقات ورزش کارگری کشور در 9 اسفند ماه سال جاری در ورزشگاه وطنی شهرستان قائم‌شهر برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار