فرماندار دهلران؛
فرماندار دهلران گفت : همه دستگاه های شهرستان ملزم به اجرای مصوبات ستاد کرونا هستند ودر راستای سلامت شهروندان بسیاری از شرکت های شهرستان تعطیل شدند.
کد خبر: ۸۲۹۷۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹ 09 March 2020

به گزارش تبناک ایلام ؛ مجید عسکری در جلسه ستادمبارزه با ویروس کرونا که درمحل فرمانداری دهلران تشکیل شد گفت: شبکه بهداشت شهرستان سریعا مواد ضدعفونی ، ماسک و سایر اقلام را در اختیار مردم قرار دهند واز شهروندان این انتظار را داریم در منزل بمانند.

وی با اشاره به تحریم های ظالمانه که بر علیه کشور توسط استکبار ایجاد شده است گفت : متاسفانه این تحریم ها سبب شده ما در خصوص تامین ملزومات اولیه کادر بهداشتی با مشکل مواجه شده ایم وشاهد مشکلاتی در این حوزه هستیم.

عسکری گفت : مبادی ورودی وخروجی شهرستان دهلران از سمت خوزستان (سپتون ) وآبدانان به دهلران مسدود شده است وادر صورت عدم همکاری افراد غیر بومی خودروهای آنها به پارکینگ منتقل خواهد شد.

وی بیان داشت : شهرداری نسبط با همکاری دستگاه های مرتبط در بحث گند زایی معابر شهری ودر روستا ها هم دهیاری های باید برای پیشگیری از این ویروس اقدمات لازم را در دستور کار خود داشته باشند.

نماینده عالی دولت در شهرستان گفت : در راستای کنترل این بیماری تمام بقاع متبرکه شهرستان تعطیل شدند وانتظار است شهروندان به توصیه های ستاد مقابله با ویروس کرونا شهرستان توجه داشته باشند.

عسگری افزود : درمواردی مشاهده می شود که برخی شهروندان بدون توجه به توصیه های پزشکی وستاد مقابله به این ویروس در اجتماع تشییع جنازه ها شرکت می کنند که این اقدام به شیوع این ویروس در سطح جامعه کمک می کند.

وی بیان داشت : باتوجه به نزدیک شدن به پنج شنبه آخر سال شهروندان برای رفتن سر مزار عزیزان خود تجمع نکنند واگر شهروندان رعایت نکنند قطعا مبادی ورودی امام زاده سید اکبر و چهار طاقی مسدود می شوند.

فرماندار دهلران گفت : ادارت باید برای خدمات رسانی به ارباب رجوع میز خدمت خود را فعال کنند وتلاش کنند مراجعه به ادارت به حد اقل برسد.

وی گفت : با توجه به تصمیم ستاد مبارزه با ویروس کرونا وبا اعلام استاندار محترم ایلام،تمامی آرایشگاه های مردانه وزنانه،به مدت یک هفته از تاریخ 98/12/18 به مدت یک هفته تعطیل می باشند وبازرسین مربوطه در ابن مدت فعالیت واحدهای آرایشگری را رصد خواهند نمود وبا متخلفین برخورد قانونی صورت می پذیرد.

فرماندار دهلران گفت : هتل های ومسافرخانه ها تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند وشهروندان هرگونه تخلف در راستای بهد اشت عمومی به نهاد های مرتبط اطلاع دهند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار