مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه کربلای مازندران با اشاره به درس آموزی از منش شهیدان در جامعه، گفت: ۳۸۰ شهید کارمند در مازندران شناسایی شد.
کد خبر: ۸۱۱۳۳
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۱ 22 August 2015
 به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری تسنیم از ساری، شهرام نوری امروز در نشست با اصحاب رسانه، اظهار داشت: شهدا مظهر ایثار در جامعه ما هستند و باید در هر سنگری که  قرار داریم  این قهرمانان، الگوی ما باشند.
وی افزود: از 21 هزار شهید کارمند در کشور، 380 کارمند شهید به مازندران اختصاص داد.
نوری گفت: در سطح استان  بیش از 550 پایگاه  بسیج ادارات در شهرستان‌ها و 70 پایگاه در ادارات کل و دستگاه‌های اجرایی استان  فعالیت می‌کنند.
وی بیان داشت: تربیت نیروی انسانی هم‌تراز انقلاب اسلامی و نقش آفرینی کارمندان بسیجی در نظام اداری در راستای منویات مقام  معظم رهبری از اهداف فعالیت بسیج کارمندان در ادارات است.
مسئول بسیج کارمندان سپاه کربلای مازندران گفت: از دیگر اهداف این نهاد، جذب، آموزش، سازماندهی کارمندان در ادارات در مجموعه بسیجی با راهبرد نهادینه کردن و فرهنگ سازی خدمت بی منت به مردم است.
نوری افزود: محور فعالیت ما مردم بوده و توسعه تفکر بسیجی در بدنه دولت از دیگر محورهای این فعالیت‌ها بوده و در مقابله با جنگ اقتصادی و جنگ فرهنگی دشمن ما نیز با رویکرد جهاد فرهنگی و جهاد اقتصادی به مقابله با آن پرداختیم.

مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه کربلای مازندران افزود: یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها در این حوزه, تشکیل مجامع شوراهای اقشاری بوده که متشکل از جمعی از نخبگان کارمند، اساتید دانشگاه و مدیران  دستگاه‌های مختلف هستند.

نوری گفت: هر قشر که در سطح استان فعال بوده که کارشان  مشورت دادن بررسی مشکلات و معضلاتی که در ادارات وجود دارد و یافتن راهی برای بررسی مشکلات است.

وی بیان داشت: هر اداره‌ای یک  طرح عملیاتی در راستای فرمایشات مقام معظم  رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی ارائه کرده و در حال اجرا است.
مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه کربلای مازندران گفت: از دیگر فعالیت‌های امسال این نهاد، نهادینه کردن فرهنگ  صحیح مصرف  برق در ادارات بوده که  با همکاری توزیع برق استان و برق منطقه ای در حال اجرا و آموزش به کارکنان است.
نوری با اشاره به حضور کارمندان بسیج  ادارات در فعالیت‌های فرهنگی افزود: امسال دو هزار و 263 کارمند بسیجی در مراسم ارتحال امام  شرکت کرده و سال گذشته هزار و 300 نفر از کارمندان  استان به  مناطق جنگی جنوب اعزام شدند.
وی گفت: امسال نیز فرماندهان پایگاهه‌ای بسیج ادارات و مدیران  به  مناطق جنگی غرب کشور اعزام می‌شوند.
مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه کربلای مازندران گفت: با حضور کارشناسان برجسته استانی و کشوری، موضوعاتی راجع به آسیب‌های اجتماعی شبکه‌های ماهواره ای در قالب 50 برنامه اجرا شد.
وی گفت: شهید شاخص امسال شهید کلبادی نژاد  بوده که در دوران  خدمت شهردار گلوگاه بوده است.
نوری افزود: دیدار جمعی از فرماندهان با نماینده ولی فقیه در مازندران، دیدار با فرمانده سپاه کربلای استان, همایش روز بسیج کارمندی با حضور مدیران استانی، غبارروبی مزار شهدا، از برنامه‌های هفته بسیج کارمندان در استان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار