فرمانده سپاه البرز:
فرمانده سپاه استان البرز گفت: آمریکا در زمینه‌های فرهنگی، سیاسی و روانی وارد شده است و قصد دارد کشور را در سلطه خود قرار دهد و همچنان به دنبال منافع خود است ولی سردمداران آمریکا بدانند اجازه هیچگونه نفوذ در کشور را نمی‌دهیم.
کد خبر: ۸۰۷۷۳
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰ 22 August 2015
به گزارش تابناک – البرز:  سردار علی استادحسینی در جلسه انتخابات هیئت رئیسه مجمع عالی بسیج استان البرز که در سالن شهدا سپاه البرز برگزار شد ضمن تبریک به مناسبت دهه کرامت و فرارسیدن ولادت امام رضا(ع)، اظهار داشت: ایستادگی انقلاب اسلامی در مقابل دنیا و دفاع از مظلومین از برکات وجود حرم مطهر امام رضا(ع) و حضرت معصومه (س) است.
وی افزود: علیرغم وجود دست این بزرگواران بر سر این کشور، دست رهبری فرزانه و بزرگ نیز بر سر ملت ایران است چراکه امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری نیز بر توسل و عنایت خداوند و اهل بیت(ع) در زمان سختی‌ها بسیار تاکید دارند.
فرمانده سپاه البرز خاطرنشان کرد: مسیری که انقلاب اسلامی طی کرده است به قیام حضرت حجت (عج) متصل می‌شود چراکه مردم 36 سال است با وجود مشکلات بسیار، تهدید، توطئه و جنگ همچون کوه ایستادگی کردند.
وی با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری عنوان کرد: هنوز هستند کسانی که خط و مشی امام(ره) را قبول ندارند و قصد ارتباط‌گیری با آمریکا را دارند ولی آن‌ها باید بدانند که امام (ره) در هیچ مکانی حرفی از آشتی با آمریکا نزده و حتی در وصیت‌نامه خود نیز بر جنگ با آمریکا تاکید داشتند.
سردار استاد حسینی تصریح کرد: دشمن سالها است که بر روی دانشمندان و روشنفکران کشور کار می‌کند ولی ملت نباید منحرف شود و باید همچنان پشتیبان ولایت فقیه باشد.
وی آمریکا را مظهر نظام سلطه، کفر و شیطان دانست و گفت: همانطور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند مبارزه با آمریکا را باید سرلوحه کار خود قرار دهیم.
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز درباره نفوذ آمریکا به ایران گفت: آمریکا در زمینه‌های فرهنگی، سیاسی و روانی وارد شده است و قصد دارد کشور را در سلطه خود قرار دهد و همچنان به دنبال منافع خود است ولی آمریکا بداند اجازه هیچگونه تصرف در کشور را نخواهیم داد.
وی نیروهای تکفیری داعش را دست پرورده آمریکا دانست و گفت: این نیروها توسط آمریکا تربیت و آموزش می‌بینند که جنگ‌های یمن نیز ریشه در موضوعات اعتقادی دارد.
سردار استادحسینی عنوان کرد: شورای اقشار 18 گانه باید به صورت جدی در رابطه با مسائل فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی فعالیت کنند و علیرغم اشراف کامل به اوضاع کشور، معضلات موجود در تمامی زمینه‌ها را با همفکری و اندیشه رفع کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار