امام جمعه موقت نوشین شهر گفت: امروز وظیفه ملت و دولت در جامعه همیاری، همدلی و همکاری ملت و دولت در برطرف کردن مشکلات جامعه بوده و توجیه کردن در این مملکت نوعی جنایت بوده و کم‌شمردن مشکلات عظیم مردم، نوعی خیانت در حق مردم است.
کد خبر: ۷۷۶۲۲۲
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰ 30 August 2019

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سلمان حسین‌نژاد، امام جمعه موقت نوشین‌شهر، ظهر امروز، ۸ شهریورماه، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته نوشین‌شهر، با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم اظهار کرد: مقام معظم رهبری هفته اول محرم را هفته امر به معروف ونهی از منکر نامگذاری فرمودند و وظیفه مردم توجه بیشتر به امر به معروف و نهی از منکر بوده، چراکه هدف اصلی قیام امام حسین(ع) نیز احیا و پاسداشت این امر و فریضه الهی و مبارزه با ظلم و حاکم ظالم زمان بود.

وی افزود: امام حسین(ع) با اینکه به ظاهر از زندگی خویش گذشتند، ولی با شهادت خود و یارانشان امر به معروف و نهی از منکر را تا ابد زنده نگه‌داشتند و امروز که مسئله برجام دوباره مطرح شده است، مقام معظم رهبری بیان می‌فرمایند که مذاکره با آمریکا همچون سم بوده و مسئولان باید دقت نمایند، چراکه کشورهای اروپایی قابل‌اعتماد نیستند.

حسین‌نژاد ادامه داد: جشن عاطفه‌ها نیز درحال برگزاری است و بهتر است که مردم به انداره وسع خود در آن شرکت کرده و به خانواده‌های بی‌بضاعت یاری برسانند، زیرا دین اسلام کمک به همنوعان را بسیار توصیه می‌کند.

وی تصریح کرد: امروز وظیفه ملت و دولت در جامعه همیاری، همدلی و همکاری ملت و دولت در برطرف کردن مشکلات جامعه است و توجیه کردن در این مملکت نوعی جنایت بوده و کم‌شمردن مشکلات عظیم مردم، نوعی خیانت در حق مردم است./ایکنا
انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار