مدیرکل کمیته امداد استان فارس از رشد ۴۹ درصدی پرداخت صدقه در این استان نسبت به مدت پارسال خبر داد.
کد خبر: ۷۶۷۳۰۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴ 30 July 2019

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: محمد بذرافشان مدیر کل کمیته امداد فارس با اشاره به کمک‌های ‏شایان توجه مردم و نیکوکاران به نیازمندان تحت حمایت این نهاد، اظهار کرد: ‏در ۴ ماهه ابتدایی امسال پرداخت صدقات ۴۹ درصد رشد داشته است.

وی با بیان اینکه مردم نیکوکار استان در طی این مدت ۹۳ میلیارد و ۷۴۶ میلیون ریال به نیازمندان تحت حمایت این نهاد کمک کردند، ادامه داد: در ۴ ماهه ابتدایی سال گذشته مردم نیکوکار فارس ۶۳ میلیارد و ۳۸ میلیون ریال صدقه پرداخت کرده بودند که در مدت مشابه امسال شاهد رشد قابل توجهی بودیم.

بذرافشان افزود: در تیرماه امسال ۱۲۶ درصد تحقق برنامه و در ۴ ماهه ابتدایی سال نیز ۱۲۲ درصد تحقق برنامه را در جمع آوری صدقات شاهد بودیم.

مدیر کل کمیته امداد فارس گفت: شهرستان جویم از لحاظ رشد پرداخت صدقات و منطقه ۵ شیراز از لحاظ حجم درآمد صدقات در ۴ ماهه ابتدایی امسال و در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رتبه اول را در استان به خود اختصاص دادند.

وی با اشاره به میزان جمع آوری صدقات و افزایش آن نسبت به پارسال، تصریح کرد: این میزان رشد، نشان دهنده افزایش اعتماد مردم به این نهاد است، که با وجود داشتن مشکلات معیشتی و اقتصادی، همچنان صدقه را به عنوان سنتی حسنه در زندگی خود پذیرفته اند.

برچسب ها: صدقات ، افزایش ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار