حسنی خونسار در گفتگو با تابناک:
مدیر کل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه گفت: علاقه مندان به کتابخوانی ، می توانند پنجم مردادماه به صورت رایگان عضو کتابخانه های استان شوند.
کد خبر: ۷۶۶۱۵۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۲ 26 July 2019

فردا رایگان عضو کتابخانه های استان شویدحسنی خونسار در گفتگو با خبرنگار تابناک با گرامیداشت سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد، گفت:  به مناسبت گرامیداشت این روز پر افتخار علاقه مندان به کتابخوانی ، می توانند پنجم مردادماه به صورت رایگان عضو کتابخانه های استان شوند.

وی افزود: عضویت رایگان در کتابخانه های استان کرمانشاه به مناسبت های مختلف صورت می گیرد تا فرصتی برای شهروندان برای مطالعه فراهم شود.


حسنی خونسار با بیان اینکه یک میلیون و دویست هزار جلد کتاب در کتابخانه های استان کرمانشاه موجود است، بیان کرد: ۱۰۴ باب کتابخانه در استان فعالیت می کنند که از این تعداد ۸۷ باب نهادی، ۱۷ باب مشارکتی است و  حدود هفتاد هزار نفر در کتابخانه های استان عضو هستند.

وی با اشاره به اجرای طرح های مختلف در کتابخانه ها اظهار داشت: برنامه لیگ کتاب خوانی ویژه دانش آموزان و دانشجویان ، نشست های کتاب خوان (به اشتراک گذاری کتاب‌های خوانده شده) در قالب مدرسه‌ای و کتابخانه‌ای، نشست نقد یا رونمایی آثار نویسندگان بومی و دیگر کتاب‌های قابل بحث قصه گویی و برنامه‌های آموزشی کودکان در بخش کودک کتابخانه‌ها، مسابقه جشنواره کتاب خوانی رضوی، معرفی کتاب در رادیو و تلویزیون استانی از جمله این طرح هاست.


به گفته این مقام مسئول عضویت رایگان کتابخانه‌ها در مناطق محروم و در مناسبت‌های ویژه مانند سالگرد عملیات مرصاد و روز کتاب و کتاب خوانی، اجرای برنامه‌های هفتگی در مناطق محروم و زلزله زده، ایجاد بخش مستقل دفاع مقدس در کتابخانه‌ها،  از برنامه های ترویج فرهنگ کتابخوانی در استان است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار