همزمان با هفته پاسداشت روز خبرنگار و بر اساس یک نظرسنجی انجام شده از رسانه های استان فارس تعداد هشت نفر از مدیران پاسخگوی این استان معرفی شدند.
کد خبر: ۷۶۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۲ 13 August 2015
مسوولان پاسخگوی استان فارس طی مراسمی که در هتل الیزه شیراز برگزار شد، معرفی شدند.
این منتخبان، مسوولانی هستند که طی دو سال گذشته بیشترین تعامل و پاسخگویی را به رسانه های استان فارس داشته اند و براساس نظرسنجی از60 نفر از خبرنگاران فعال استان فارس بدست آمد.
در این نظرسنجی خبرنگاران استان بر اساس فاکتورهای نشست های خبری مکرر در طول ماه یا فصل، در دسترس بودن مدیر یا مسوول برای پاسخگویی به سوالات، ارتباط تعاملی با رسانه، پاسخگویی به انتقادات و نقدهای مطرح شده، عدم پیگیری قضایی و یا حقوقی سازمان متبوع در واکنش مطالب منتشر شده پیرامون آن سازمان و برخورداری از سواد رسانه ای انتخاب شدند.
در این زمینه سردار سرتیپ دوم سیروس سجادیان فرمانده سابق انتظامی فارس و عضو مرکز مطالعات راهبردی ناجا، مصیب امیری مدیر کل میراث فرهنگی استان فارس، جعفر قادری نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، حسینعلی ابراهیمی کارنامی مدیر کل سابق محیط زیست فارس، علی اللهیاری مدیر کل کمیته امداد فارس، بهزاد مریدی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، علیرضا پاک فطرت شهردار شیراز و محمدهادی ایمانیه رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از سوی خبرنگاران استان انتخاب شدند.
مراسم یادشده چهارشنبه شب برگزار شد و متولی مراسم و برگزار کننده نظر سنجی خبرگزاری مهر استان فارس بود.
در این مراسم به این برگزریدگان لوح تقدیر اعطا شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار