کد خبر: ۷۶۱۰۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۳:۲۸ 13 August 2015
تابناک فارس به نقل از واحد مرکزی خبر:معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان فارس گفت : از ابتدای امسال این میزان تسهیلات خود اشتغالی به 957 نفر از خانوارهای زیر پوشش کمیته امداد این استان پرداخت شده است .

سهراب روستایی افزود : وام خود اشتغالی پرداختی به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد استان فارس در این مدت از محل اعتبارات امدادی و تسهیلات قرض الحسنه اشتغال بوده است .

روستایی گفت : توانمند سازی مددجویان زیر پوشش که استعداد ایجاد اشتغال را دارند جزو اولویت های مهم کمیته امداد امام خمینی (ره ) است .

روستایی عمده طرح های خود اشتغالی کمیته امداداستان فارس را در زمینه های کشاورزی ، دامپروری ، صنایع دستی ، خدماتی و صنعتی اعلام کرد و افزود:پس از اعطای تسهیلات خود کفایی به مددجویان زیر پوشش، بازدیدهای متوالی و مستمر از طرح های ایجاد شده از سوی کارشناسان اشتغال و خود کفایی این نهاد انجام می گیرد و نکات آموزشی لازم به مجریان طرح ها ارائه می شود تا بهر ه وری این طرح ها افزایش یابد .

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد فارس افزود: در استان بیش از 140 هزار خانوار با جمعیتی افزون بر 320 هزارنفر زیر پوشش این نهاد قرار دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار