معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: تاکنون 9 پرونده تخلف برای توزیع کنندگان شکر در سطح استان تشکیل شده که ارزش ریالی آنها یک میلیارد ریال است.
کد خبر: ۷۴۹۰۲۲
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۳ 27 May 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی علیرضا محمودی  با اشاره به تعداد بازرسی‌های انجام شده از واحدهای تولید، توزیعی و خدماتی آذربایجان‌غربی از ابتدای ماه رمضان تا به امروز اظهار کرد: در این مدت چهار هزار و 234 مورد بازرسی از این واحدها در سطح استان انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد بازرسی 277 مورد تخلف داشتند که ارزش ریالی پرونده های تشکیل شده برای این واحدهای متخلف برابر با 28 میلیارد تومان بوده است، افزود: این واحدها به اداره کل تعزیرات حکومتی استان معرفی شدند.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی با بیان اینکه عمده تخلفات صورت گرفته در این بازرسی‌ها مربوط به کم‌فروشی و گران‌فروشی واحدها است، ادامه داد: مردم در اینگونه موارد می‌توانند با مشاهده هر گونه تخلف مراتب را با شماره 124 به سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی اطلاع دهند.

وی در جواب سوالی مبنی بر اینکه مردم نسبت به عدم عرضه مناسب شکر در سطح استان گله داشته و از عدم توزیع شکر در فروشگاه‌ها خبر می‌دهند، عنوان کرد: در این ارتباط تاکنون 9 پرونده تخلف برای توزیع‌کنندگان شکر در سطح استان تشکیل شده که ارزش ریالی آنها یک میلیاد ریال است.

محمودی در ارتباط با این موضوع که چرا در همین فروشگاه‌های توزیع اقلام غذایی ستاد تنظیم بازار برخی با یک کد ملی چندین بار اقدام به خرید می‌کنند و نظارتی در این مورد وجود ندارد، تصریح کرد: متاسفانه سامانه‌ای که بتوان از طریق آن تشخیص داد یک نفر چندین بار خرید کرده در کشور وجود ندارد و برای این منظور مسؤولان به دنبال طراحی سامانه توزیع هستند که بر طبق آن فقط سرپرست خانوار می‌تواند اقدام به خرید کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار