محمد محامدی فرماندار شهرستان تفت با صدور پیامی از تلاشگران ستاد خدمات سفر و مدیریت بحران شهرستان تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۷۳۲۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴ 07 April 2019

فرماندار تفت از تلاشگران ستاد خدمات سفر این شهرستان تقدیر کردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محمد محامدی فرماندار شهرستان تفت با صدور پیامی از تلاشگران ستاد خدمات سفر و مدیریت بحران شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

محمد محامدی در این پیام آورده است:

نوروز به‌عنوان یکی از سنت‌های هویت‌بخش و میراث زیبایی و زیبا اندیشی همواره فرصت مناسبی برای سفر است و سفر در هنگام نوروز رابطه زیبای روح انسان با طبیعتی است که از پس یک زمستان سرد، مژده بهار آورده و صدای امید را در گوش زمان زمزمه می‌کند.

این‌جانب ضمن تبریک دوباره سال جدید وظیفه خود می‌دانم، از تلاش مجدانه و ارزشمند اعضای محترم ستاد تسهیلات سفر شهرستان، برگزارکنندگان خوش‌ذوق جشنواره‌ها و مسابقات ورزشی نوروزی که با برنامه‌ریزی مناسب و با استفاده از توان و امکانات موجود، برای معرفی، اطلاع‌رسانی، شناساندن جاذبه‌های گردشگری و بسترسازی برای ارائه خدمات مطلوب و شایسته به مسافران و گردشگران نوروزی و رونق صنعت گردشگری، رضایتمندی مردم مهمان‌نواز شهرستان، مسافران و گردشگران را فراهم آوردند، تقدیر و تشکر کنیم.

هم‌چنین ضمن سپاس به درگاه خداوند رحمان به خاطر بارش باران و خوشحالی و نشاط مردم شاکر و باایمان شهرستان تفت و امید به ادامه بارش در سال ۹۸ از صبوری و همکاری عموم مردم شریف شهرستان از زحمات خالصانه و طاقت‌فرسای همکاران ارجمند در بخشداری‌ها، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، کارکنان و مسئولان دستگاه‌های اجرایی، قضایی، انتظامی، امدادی، درمانی و خدماتی، اصحاب رسانه و نیرو‌های جهادی و مردمی که یکپارچه و هماهنگ درصدد رفع مشکلات ناشی از بروز سیلاب و روان آب برآمدند سپاسگزاری کنم.

امیدوارم با لطف خداوند بزرگ بتوانیم در عرصه خدمتگزاری به مردم خوب شهرستان و تحقق شعار سال رونق تولید موفق و سربلند باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار