مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: تاکنون ۹ هزار و ۳۱ نفر به پست های ایمنی و سلامت در استان مراجعه کرده اند.
کد خبر: ۷۲۹۰۰۴
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴ 27 March 2019
۹ هزار  نفر به پست های ایمنی و سلامت آذربایجان‌غربی مراجعه کردند

به گزارش تابناک آذربایجان غربی به نقل از سعید رهبر سوره ، در خصوص اقدامات روز یازدهم از طرح ملی و ایمنی و سلامت نوروزی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: از آغاز طرح تاکنون ۶ مورد گزارش حادثه وجود داشته که تنها یک مورد گزارش حادثه جاده ای و پنج مورد دیگر مربوط به آب گرفتگی معابر بوده است.

وی، افزود: این حوادث مربوط به شهرهای مهاباد، برف و کولاک اشنویه، در ارومیه سرو و قوشچی و تکاب بوده و در آن ۳۷۷ حادثه دیده گزارش شده و چهار نفر نیز اسکان اضطراری داده شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی، عنوان کرد: علاوه بر آن ۱۷۵ نیروی عملیاتی، ۲۹ دستگاه آمبولانس، ۱۱ دستگاه خودروی نجات، سه دستگاه خودروی نجات و یک فروند بالگرد هوایی در این مدت خدمات‌رسانی‌ کرده‌اند.

وی، تصریح کرد: همچنین ۹ هزار و ۳۱ نفر به پست های ایمنی و سلامت مراجعه کرده و ۶۲۰ نفر به خیمه نماز، ۸۴۱ نفر ایستگاه سلامت، ۷۶۰ نفر دوستدار کودک و ۸۰ نفر نیز به سحاب رجوع کرده اند.

رهبرسوره، با بیان اینکه ۹۸۵ نفر در آذربایجان‌غربی به کمپین بهرفت پیوستند بیان کرد: علاوه بر آن، از آغاز طرح تاکنون دو هزار و ۵۹۵ عدد نقشه، یک هزار و ۹۰۲ عددبروشور و یک هزار و ۹۳۰ عدد اقلام آموزشی و انگیزشی بین مسافران توزیع شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار