فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه خبر داد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه گفت: در دهه فجر امسال بیش از یکصد برنامه با شعار افتخار به گذشته و امید به آینده در سراسر شهرستان ابرکوه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۰۹۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۶ 30 January 2019

علی فاتحی در نشستی با اصحاب رسانه شهرستان به بیان برنامه‌های ناحیه مقاومت بسیج به مناسبت 40 سالگی انقلاب اسلامی در ایام‌الله دهه فجر پرداخت و گفت: امسال بیش از 100 برنامه که حدود 30 درصد آن با محوریت مساجد است، در ابرکوه برگزار می‌شود.

فاتحی ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت زهرا (س) تصریح کرد: با توجه به بعثت انقلاب و حجم عظیم دشمنی‌ها علیه نظام دهه فجر امسال با حساسیت بیشتری همراه است؛ لذا در نظر داریم در راستای ایجاد وحدت هر چه بیشتر در صفوف امت و مسوولان نظام پشت سر مقام معظم رهبری، برنامه‌های 40 سالگی انقلاب را به‌طور ویژه برگزار کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه، افزود: نظامی که بنا داریم 40 سالگی آن را جشن بگیریم حاصل مجاهدت کسانی است که یا در زندان‌های ساواک به شهادت رسیده و جانباز شدند، یا به جوخه‌های اعدام سپرده شده و یا همچون حضرت امام از شهر و کشور خود تبعید شده و در بند خباثت‌های هر دو پهلوی و استکبار جهانی گرفتار شدند.

وی ادامه داد: بعد از انقلاب دسیسه‌های متعددی ازجمله قائله‌های اوایل انقلاب، منحرفینی که ابتدا در قالب دوست وارد شدند و در واقع دشمنانی بودند که فرار کرده و امروز نقش اپوزیسیون را در خارج از کشور ایفا می‌کنند و ... توسط استکبار جهانی علیه نظام شکل گرفت.

فاتحی اضافه کرد: بسیاری از افراد نتوانستند با اهداف حضرت امام همراه شده و ریزش کردند در مقابل شاهد رویش جوانانی بودیم که در دفاع مقدس در مقابله هجمه‌های سنگین دشمنان و صدام ایستادگی و از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه عنوان کرد: امروز معاندین و کسانی که در مقابل عظمت و قدرت انقلاب یارای مقاومت ندارند، تنها با شبهه افکنی و شایعه‌پراکنی قصد ایجاد تزلزل در نظام را دارند. اینان باید بدانند که 40 سال از حیات طیبه انقلابی که پایان آن را چند ماه و چند و روز تصور می‌کردند، گذشت و به لطف خدا و مقاومت مردم در مسیر خود حرکت می‌کند تا به انقلاب حضرت مهدی (عج) متصل شود.

فاتحی شعار دهه فجر امسال را «افتخار به گذشته و امید به آینده» دانست و گفت: به فرموده مقام معظم رهبری سران معاندین به زباله‌دان تاریخ می‌روند و کسی از آنان یادی نمی‌کند؛ اما انقلاب ما حیات طیبه خود را ادامه می‌دهد و نویدبخش آینده روشنی برای همه جهانیان خواهد بود.

وی در خاتمه رژه موتوری و خودرویی، عطرافشانی قبور شهدا، دیدار با خانواده‌های شهدا و جانبازان انقلاب، صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی، اجرای سرود و نمایش همگانی در سطح شهرستان، نشست‌های روشنگری 40 سالگی انقلاب، نورافشانی، مسابقات فرهنگی، هنری، ورزشی و ... را ازجمله برنامه‌های اجرایی ناحیه مقاومت بسیج در ایام‌الله دهه فجر برشمرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار