فرماندار تفت تأکید کرد:
فرماندار تفت با بیان این که دستگاه‌های خدمات رسان باید پیش‌بینی‌های لازم ویژه ایام نوروز را انجام دهند گفت: ستاد تنظیم بازار تشدید نظارت ویژه نوروز را در اولویت اجرایی خود قرار دهند.
کد خبر: ۷۰۶۸۵۰
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۶ 23 January 2019

«محمد محامدی» در نشست ستاد خدمات تفت با اشاره به قابلیت‌ها و پتانسیل‌های این شهرستان در عرصه‌های گردشگري اظهار کرد: با توجه به حضور گسترده مسافران نوروزي در شهرستان، اين ايام فرصت مناسبي براي معرفي هر چه‌بهتر توانمندی‌ها و قابلیت‌های گردشگري شهرستان تفت است و همه دستگاه‌ها بايد به فراخور وظايف خود، نقش خود را در اين رابطه به شايستگي ايفا نمايند .

وی با اشاره به اقلیم مناسب شهرستان تفت و آب‌وهوای مطلوب این منطقه افزود: علاوه بر مسافران نوروزی که در ایام تعطیلات نوروز مهمان شهرستان هستند افراد از مرکز و سایر شهرستان استان نیز در ایام تعطیل در شهرستان تفت حضور دارند و نیاز است دستگاه‌های خدمات رسان پیش‌بینی‌های لازم در این زمینه انجام دهند .

فرماندار شهرستان تفت خواستار نظارت بیشتر بر بازار شد و گفت: انتظار است ستاد تنظیم بازار شهرستان در ایام پیش رو نظارت خود را بر بازار تشدید کند تا شاهد کم‌فروشی و گران‌فروشی در شهرستان نباشیم و کالاهای تنظیم بازار به‌موقع و منظم در شهرستان توزیع شود .

محامدی در پایان بر توجه به نظافت و زیباسازی شهری، ساماندهی وضعیت بقاع متبرکه و مساجد و اماکن گردشگری، تنظیم کشیک‌های اصناف در نوروز، نظارت جدی شبکه بهداشت و درمان بر سلامت غذایی مسافران و آمادگی مراکز درمانی و اورژانس برای ارائه خدمت به مردم در ایام نوروز، آمادگی شورای مدیریت بحران برای ارائه خدمت در زمان ضروری، مشارکت و همکاری دانشگاه‌ها با آموزش‌وپرورش در بحث اسکان، نظارت کامل بر سرویس‌های بهداشتی و اقامتگاه‌های بین‌راهی و تبلیغات و اطلاع‌رسانی از ویژگی‌های شهرستان تأکید کرد .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار