کد خبر: ۶۹۵۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰ 01 August 2015
خبرگزاری تسنیم: امام جمعه رضوانشهر گفت: وضعیت حجاب و عفاف در مراکز تفریحی و تفرجگاه‌های شهرستان رضوانشهر ساماندهی شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رضوانشهر، حجت الاسلام و المسلمین هادی حبیبی با اشاره به چهاردهم مرداد سالگرد نهضت مشروطه و صدورفرمان مشروطیت اظهار داشت: در نهضت مشروطه مراجع عظام تقلید و علمای بسیار بزرگی همچون آخوند خراسانی در نجف و شیخ فضل‏ الله نوری و سید عبدالله بهبهانی، سیدمحمد طباطبایی در تهران با پشتیبانی حوزه علمیه قیام کردند و هدف اصلی شان برپایی عدالت و از بین رفتن استبداد بود اما استعمار انگلیس با همراهی بعضی از روشنفکران مزدور و خودفروخته نهضت عظیمی که به نام دین و با شعار دین‏‌خواهی بود را بعد از مدت کوتاهی به انحراف کشیدند.

وی افزود: شیخ فضل‏ الله نوری را دار زدند و سید عبدالله بهبهانی را در خانه‏ اش‏ ترور کردند، سید محمد طباطبایی هم در انزوا و تنهایی از دنیا رفت و مشروطه را هم به شکلی که خودشان خواستند تغییر دادند و انقلابی که با رهبری روحانیت شروع شده بود با دخالت بیگانگان و همراهی بعضی از روشنفکران وابسته به انحراف کشیده شد ولی در انقلاب اسلامی مردم ما با بیداری و بصیرت و تجربه‌ای که داشتند نگذاشتند دشمن سوء استفاده کند و با محوریت امام و ولایت فقیه و خواص بابصیرت وحدت ایجاد شد و با کمک روحانیت با بصیرت و آگاه خواص و روشنفکران انقلابی و محوریت ولایت فقیه انقلاب ما تثبیت و پیروز شد و به راه خود ادامه می‌دهد.

امام جمعه رضوانشهر با اشاره به جمع بندی مذاکرات هسته‌ای و تهدیدهای جدید آمریکا گفت: نوام چامسکی، نظریه‌‌پرداز و تحلیلگر آمریکایی می‌گوید «دلیل زیربنایی کشورهای غربی برای مذاکره با ایران بر سر مسائل هسته‌ای تهدید بودن ایران است». منظور از تهدید ایران، دقیقاً چیست؟ ایران عضو "ان‌پی‌تی"  و به آن پایبند بوده است.

وی گفت: کشورهای دیگری هستند که اصلاً این پیمان را امضا نکرده‌اند و عضو آن نیستند؛ به عنوان مثال رژیم نامشروع صهیونیستی عضو آن نیست، در حالی که سیستم تسلیحات هسته‌ای گسترده‌ای دارد و مقامات آمریکایی به صراحت گفته‌اند اگر بخواهیم به ایران حمله می‌کنیم.

حبیبی ضمن بیان اینکه منشور سازمان ملل استفاده از تهدید یا توسل به زور در مسائل خارجی را منع می‌کند گفت: رهبران سیاسی آمریکا این قوانین را زیر پا گذاشته‌اند، آنها می‌گویند ما مقید به اینها نیستیم و اگر بخواهیم از زور استفاده کنیم، می‌کنیم و سخن مسئولان آمریکایی نقض صریح منشور ملل متحد است و مسئولان محترم وزارت خارجه باید جواب اینها را بدهند.

امام جمعه رضوانشهر ضمن اشاره به ترویج بی‌حجابی و ابتذال در برخی مراکز تفریحی و تفرجگاه‌های شهرستان افزود: با اینکه عزیزان نیروی انتظامی زحمت می‌کشند متاسفانه شاهد هستیم بعضی از افراد که بیشتر از جاهای دیگر می‌آیند در صدد آلوده کردن شهرستان ما هستند و اختلاط محرم و نامحرم و شرب خمر که به دنبال خود چندین گناه را به همراه دارد گاهی شنیده می‌شود که در شهرستان رخ می دهد.

وی دل‌نگرانی مومنین و متدینین را از این مسئله یادآور شد و گفت: مردم با بنده تماس می‌گیرند و اظهار نگرانی می‌کنند و از برادران و خواهران بسیجی آموزش دیده ما استفاده شود و از پاکی شهرستان ما حفاظت شود، مسئولان بالا دستی از متدینینی که امربه معروف و نهی از منکر می‌کنند حمایت کنند چرا که نباید افراد بدحجاب و گناهکار امنیت داشته باشند و در شهرستان ما جولان دهند چون بدحجابی و بی حجابی مادر فسادهاست و انسان متدین و مومن باید در نظامی که بر اساس اسلام و جمهوری اسلامی است امنیت داشته باشد و از او حمایت شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار