مدیر پردیس سینمایی اطلس مشهد گفت: فیلم سینمایی «بمب؛ یک عاشقانه» از هفته آینده در مشهد اکران می‌شود.
کد خبر: ۶۸۴۶۱۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۷ 27 November 2018

به گزارش تابناک : سیدمسعود قلمشاهی اظهار داشت: همزمان با ولادت پیامبر 12 سالن سینمایی پردیس اطلس مشهد به 14 سالن افزایش یافت که یکی از آنها سالن کودک بود.

مدیر پردیس سینمایی اطلس مشهد گفت:سالن کودک این مجموعه امکانات بسیاری دارد و برنامه‌های متنوعی در آن برگزار شده که از جمله آنها می‌توان به نگهداری کودک اشاره کرد، فیلم‌های مختلف برای کودکان با برنامه‌ریزی ویژه‌ای اکران می‌شود.

قلمشاهی خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی بزرگی برای این کار انجام شده و امور صرفاً در جهت افتتاح سالن خلاصه نمی‌شود، گروه‌های مختلفی به صورت تخصصی کارشناسی کردند و توانستیم فضای مطلوبی را برای کودکان فراهم سازیم.

وی ادامه داد: جشنواره فیلم فجر همزمان با افتتاحیه انجام شد که این نیز اتفاق خوشایندی بود، جشنواره فیلم فجر در سال گذشته در مشهد زبانزد تمامی استان‌ها شده بود، امسال در صورت میزبانی می‌توان همکاری بهتری را نیز با اصحاب رسانه و متولیان پیش‌بینی کرد.

قلمشاهی بیان کرد: امسال فیلم‌های متفاوتی در پردیس سینمایی اطلس اکران شده که از جمله آنها می‌توان به سرو زیر آب اشاره کرد، فیلم بمب از هفته آینده اکران می‌شود، هزارپا، تنگه ابوقریب، سرو زیر آب و برخی دیگر از پربازدیدکننده ترین فیلم‌های سینما اطلس بوده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار