روابط عمومی شهرداری ابرکوه در پی انتشار خبری در فضای مجازی با عنوان «شهرداری ابرکوه حریم بصری نخستین اثر ثبتی استان یزد را شکست» توضیحاتی ارائه کرد.
کد خبر: ۶۷۴۷۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳ 31 October 2018

واحد روابط عمومی شهرداری ابرکوه، در پی انتشار خبری در فضای مجازی با عنوان «شهرداری ابرکوه حریم بصری نخستین اثر ثبتی استان یزد را شکست» توضیحاتی ارائه کرد.

در توضیحات روابط عمومی شهرداری ابرکوه آمده است: گنبد عالی یک سازه منحصر به فرد و یکی از برج‌های سنگی بی‌نظیر در دنیا است که در طول ایام سال پذیرای گردشگران داخلی و خارجی از سراسر شهرستان، استان، کشور و جهان است.

با توجه به بُعد مسافتی این بنا تا نزدیک‌ترین امکانات رفاهی، با انجام برخی اقدامات عمرانی، زیباسازی و ... برای گردشگران محیطی مناسب همراه با دسترسی به نیازهای اولیه مهیا شده است.

پس از ساماندهی محور گردشگری گنبدعالی، محوطه‌سازی، نورپردازی، احداث سرویس‌های بهداشتی و برخی اقدامات دیگر، به دنبال درخواست‌های مکرر مراجعه‌کنندگان مبنی بر ایجاد غرفه خدماتی و گردشگری، شهرداری اقدام به احداث اتاقکی به منظور راهنمایی مسافران، شهروندان و ارائه خدمات (مانند اغذیه و ...) کرده است.

موقعیت این غرفه با مساحت آن 10 مترمربع که سازه آن فلزی (برگشت‌پذیر) و ارتفاع آن 2 متر و 25 سانتیمتر است در مجاور اتاقک نگهبانی بوده و هیچ‌گونه تأثیری بر زیبایی بصری بنای فاخر گنبد عالی ندارد.

در خاتمه مخاطبان را به بازدید از تفرجگاه و مشاهده تصاویر متعدد از زوایای مختلف این بنا که به تاریخ 6 آبان ماه ثبت شده است، دعوت کرده و قضاوت را بر عهده مردم می گذاریم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار