کمک‌های دولت به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها افزایش یافت معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی از افزایش 50 درصدی اعتبارات دولتی تخصیص‌یافته به شهرداری‌های استان در سه ماهه نخست سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: اعتبارات دهیاری‌ها نیز در این مدت 80 درصد افزایش داشته است.
کد خبر: ۶۷۳۹۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۰ 27 July 2015

به گزارش خبرنگار تابناک تبریز محمدصادق پورمهدی در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: در سه ماه نخست امسال از سوی دولت تدبیر و امید برای شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان به ترتیب 67 و 30 میلیارد تومان اختصاص یافته درحالی که این ارقام در مدت مشابه سال قبل به ترتیب 45 و 16 میلیارد تومان بوده است.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی افزایش اعتبارات شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان را حاکی از توجه و عنایت ویژه دولت یازدهم به جایگاه شهرداری‌ها و اهتمام برای توسعه و عمران و آبادی روستاها بیان کرد.

وی، نقش این اعتبارات درحل مشکلات شهری و نیز عمران و آبادی روستاها را مورد تاکید قرار داد و از فرمانداران، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا خواست با نظارت مستمر و پیگیری‌های قانونی این اعتبارات درست و برای تامین هدف‌های توسعه شهرها و روستا هزینه شود.

پورمهدی، قرار گرفتن دهیاری‌ها در نظام برنامه‌ریزی کشور، توسعه برنامه‌های عمران روستایی، اصلاح قوانین شهرداری و به روز کردن آن، ایجاد درآمدهای پایدار برای شهرداری‌ها، تدوین لایحه مدیریت یکپارچه شهری با هدف بهبود و توسعه خدمات شهری و نیز توسعه متوازن شهر و روستا را از جمله اقدامات و رویکردهای دولت یازدهم در بخش شهر و روستا بیان کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :