امام جمعه بافق:
امام جمعه بافق گفت: سامان بخشیدن به مسائل اقتصادی کشور با استفاده از سرمایه‌های داخلی امکان پذیر است.
کد خبر: ۶۶۳۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰ 06 October 2018

امام جمعه بافق در خطبه‌های نماز جمعه با تسلیت شهادت امام سجاد (ع) به خطبه‌های ایشان در شام اشاره کرد و گفت: یکی از حساس‌ترین سخنان امام سجاد (ع) که تحولی عظیم در بینش مردم نسبت به امویان ایجاد کرد و معادلات یزید را بر هم زد و خط مشی او را نسبت به اهل بیت (ع) کاملاً تغییر داد خطبه ایشان بود.

حجت الاسلام سیدجواد سلیمانی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک هفته ناجا به تبیین ارزش‌های نیرو‌های نظامی، انتظامی و بسیجیان پرداخت و خاطر نشان کرد: اولین مرزبانان کشور نیرو‌های انتظامی هستند که در راستای امنیت کشور تلاش می‌کنند.

خطیب جمعه بافق به سخنرانی مقام معظم رهبری در جمع ۱۰۰ هزاربسیجی کشور در ورزشگاه آزادی اشاره و تصریح کرد: این مانور یک نمایش قدرت است که توانسته ۱۰۰ هزار نیروی بسیجی را در یک نقطه جمع کند.

سلیمانی به تشریح عمده مسائل مطرح شده در این دیدار پرداخت و بیان داشت: جوانان ایرانی یک قدرت در کشورهستند و این نسل جدید تصمیم گرفته است که از ارمان‌های نظام و انقلاب دفاع کند.

وی افزود: بسیج برای جوانان شور آفرین و برای دشمنان بیم آفرین است و حضور پرشور بسیجیان دل مردم را تقویت می‌کند و ترس را بر جان دشمن می‌اندازد.

امام جمعه بافق با بیان اینکه آمریکا با سخنان خود در صدد تغییر روند نظام جمهوری اسلامی بر طبق خواسته خویش است بیان کرد: ابزار رسانه‌ای در اختیار دشمن برای تضعیف روحیه مردم است و آن‌ها با این حرکت می خواهند که اعتبار نسل جوان را متزلزل کنند، اما جوانان در مقابل این حرکت‌ها ایستاده اند.

سلیمانی در بخش دیگری از سخنان خود وضیعت بازار و جامعه را مطلوب بیان کرد و ادامه داد: با توحه به اینکه روز‌های سختی را سپری کرده ایم، اما اقتصاد دان‌ها با کاهش قیمت دلار و ارز به بازار رونق بخشیدند، اما باید تلاش بیشتری شود که اعتماد مردم افزایش یابد.

وی اضافه کرد:می توان مسائل اقتصادی کشور را با سرمایه‌های داخلی سامان داد و مسائل اقتصادی کشور باید پیگیری شود تا مردم در مضیقه نباشند.

پاسخ قاطع سپاه به گروه تروریستی اهواز و هجرت امام خمینی (ره) از عراق به پاریس از دیگر مسائلی بود که امام جمعه بافق در خطبه‌های این هفته نماز به ان اشاره کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار