معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین:
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین از برگزاری مرحله دوم جشن عاطفه ها و نواختن شدن زنگ عاطفه ها در مدارس قزوین خبر داد .
کد خبر: ۶۶۲۵۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸ 02 October 2018

زنگ عاطفه ها در مدارس قزوین نواخته می شود

فرزاد فرهادی امروز در گفتگو با خبرنگار تابناک قزوین اظهار کرد: مرحله دوم جشن عاطفه ها چهارشنبه 11 مهر ماه با نواخته شدن زنگ عاطفه ها در مدارس استان آغاز می شود.

وی افزود: در شهر قزوین مراسم نواختن زنگ عاطفه ها به صورت نمادین در مدرسه راهنمایی سعادت برگزار می شود و در کل استان هم در یک هزار و 300 مدرسه این جشن برگزار و کمک های دانش آموزان جمع آوری می شود.

  معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: همچنین به منظور جمع آوری کمک های مردمی 200 هزار پاکت چاپ و در بین دانش آموزان تمامی مقاطع استان توزیع شده است.

 وی بیان کرد: کمک های جمع آوری شده در مدارس، با همکاری مدیر مدرسه و انجمن اولیا و مربیان در بین دانش آموزان نیازمند همان مدرسه توزیع می شود.

 فرهادی تصریح کرد: در این بین اگر مدرسه ای برخوردار باشد هم با توجه به تفاهم نامه ای که با آموزش و پرورش امضا شده مقرر است کمک های مدارس برخوردار با مشورت کمیته امداد و آموزش و پرورش به دانش آموزان مدارس کم برخوردار تعلق می یابد.

 وی با اشاره به میزان کمک های جمع آوری شده در مرحله نخست جشن عاطفه ها در استان اظهار کرد: در مرحله نخست جشن عاطفه ها که در شهریور ماه برگزار شد مبلغ یک میلیارد و 700 میلیون تومان کمک های نقدی و غیرنقدی جمع آوری شد که از این محل 3 هزار بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان زیرپوشش کمیته امداد توزیع شد.

 معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین اعلام کرد: در مقایسه با سال گذشته تا به امروز 55 درصد افزایش در میزان کمک های جمع آوری شده را در جشن عاطفه ها داشتیم و ان شاالله کمک های جمع آوری شده به دست دانش آموزان نیازمند برسد.

 وی یادآور شد: در حال حاضر 3 هزار و 313 د انش آموز و 450 دانشجو زیرپوشش کمیته امداد هستند و از خدمات این نهاد بهره مند می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار