رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی لامرد از درخشش این شهرستان در جشنواره ملی کتاب‌خوانی رضوی خبر داد.
کد خبر: ۶۵۱۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶ 04 September 2018

تابناک فارس به نقل از فارس: سید علی‌اصغر احمدی‌زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هشتمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی با ماهیت تبلیغ فرهنگ رضوی و ترویج مطالعه و کتاب‌خوانی عاملی شد تا تلاش‌های گسترده‌ای انجام گیرد و در یک اقدام فرهنگی و نرم‌افزاری سیره معصومین برای عموم مردم بازنشر داده شود.

وی افزود: در مدت برگزاری هشتمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی، کتابخانه‌های عمومی در شهرستان لامرد فعالیت متنوعی داشتند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی لامرد گفت: این فعالیت‌ها شامل برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان، جلسات مختلف انجمن کتابخانه‌های عمومی، جلب همکاری شوراها و دهیاران و خیران، انجام طرح‌های مشوق جهت مشارکت، انجام ویژه‌برنامه‌های، قصه‌گویی از منابع بخش کودک و نوجوان، نشست‌های کتاب‌خوان، محافل کتاب‌خوانی، حضور کتابداران در مهدهای کودک و برنامه‌های فرهنگی متنوع با موضوع جشنواره برگزار و منجر به مشارکت بی‌نظیر مردم شد.

احمدی‌زاده ادامه داد: در هشتمین جشنواره ملی کتاب‌خوانی رضوی، شهرستان لامرد با مشارکت 3 هزار و 950 نفر در بخش مکتوب و هزار و 850 نفر در بخش الکترونیک و درمجموع مشارکت 5 هزار و 800 نفر به‌عنوان شهرستان برتر شناخته شد.

وی تصریح کرد: مشارکت 6 درصد مردم شهرستان در این جشنواره یک اتفاق بی‌نظیر در سطح استان فارس و همچنین در کشور بوده که این بیانگر توسعه مطالعه و کتاب‌خوانی در شهرستان لامرد است.

این مسوول اضافه کرد: این مشارکت بالا باعث شد که شهرستان لامرد در هشتمین جشنواره رضوی در استان فارس به‌عنوان شهرستان برتر معرفی شود.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی لامرد بیان داشت: با توجه به اعلام نتایج این دوره از جشنواره، وضعیت برگزیدگان لامرد نیز قابل‌توجه بوده و در سطح استان با 8 نفر تقدیر شونده و 2 برگزیده در سطح ملی، در ردیف برترین‌های این رویداد مهم فرهنگی قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار