سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد، با اشاره به معرفی ظرفیت‌ روستاهای هدف گردشگری نظیر طزرجان، گفت: دومین جشنواره آلبالو و فرآورده‌های آن در روستای هدف گردشگری طزرجان برگزار می‌شود .
کد خبر: ۶۳۳۸۰۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۹ 23 July 2018

«سیدمصطفی فاطمی فیروزآبادی» با اشاره به این‌که جشنواره آلبالو و فرآورده‌های آن در روستای هدف گردشگری طزرجان برگزار می‌شود، اظهار کرد: این جشنواره برای دومین بار به منظور معرفی ظرفیت‌های گردشگری طزرجان در سوم مردادماه امسال برگزار می‌شود .

وی با بیان این‌که توسعه گردشگری پایدار، برندسازی محصولات روستایی، بهره‌مندی از ظرفیت‌های منطقه در راستای اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید محصولات داخلی از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است، افزود: روستای طزرجان یکی از روستاهای هدف گردشگری استان یزد است که کاشت آلبالو در آن رونق فراوان دارد .

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی یزد، در پایان با اشاره به این‌که جشنواره آلبالو و فرآورده‌های آن به مناسبت دهه کرامت و نکوداشت ثبت جهانی شهر تاریخی یزد برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: زمان برگزاری این جشنواره چهارشنبه سوم مرداد ماه ساعت 16 الی 21 در محله مزرعه علی روستای طزرجان است .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار