فرماندار قزوین:
فرماندار قزوین ضمن استقبال از برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی گفت:جشنواره رضوی یکی از اتفاقات مهم فرهنگی کشور در حوزه ترویج سیره رضوی و فرهنگ مطالعه است.
کد خبر: ۶۲۵۳۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶ 01 July 2018

جشنواره رضوی یک اتفاق مهم در ترویج سیره رضوی و فرهنگ مطالعه است

به گزارش تابناک قزوین،سید علی موسوی ضمن دعوت عموم مردم جهت شرکت در جشنواره کتاب‌خوانی رضوی افزود: جشنواره کتاب‌خوانی رضوی؛ فرصت بسیار خوبی جهت آشنایی مردم به‌ویژه نسل جوان بابا سیره مبانی فکری، اعتقادی،علمی و عملی امامان معصوم به‌ویژه حضرت امام رضا (ع) است.

وی اظهار کرد: جشنواره کتاب‌خوانی رضوی یک فرهنگ‌سازی ارزشمند در راستای افزایش آگاهی مردم نسبت ائمه اطهار (ع) به‌ویژه امام رضا (ع) است که باید از این فرصت جهت ترویج سیره رضوی و سبک زندگی اسلامی که نیاز امروز جامعه است،استفاده کرد.

فرماندار قزوین با بیان اینکه جشنواره کتاب‌خوانی رضوی  از برنامه‌های فاخر فرهنگی است که باید باشکوه و درشان امام رضا (ع) برگزار شود از متصدیان این جشنواره خواست تا جهت دعوت عمومی مردم اطلاع‌رسانی گسترده‌تر و وسیع‌تری در سطح کشور صورت گیرد.

موسوی افزود: عشق و ارادت مردم به امام رضا (ع) سبب هر چه پرشورتر برگزار شدن جشنواره کتاب‌خوانی رضوی می‌شود در نتیجه باید از این فرصت عظیم جهت گرایش جامعه به سمت کتاب‌خوانی به‌ویژه مطالعه مفید استفاده کنیم.

گفتنی است؛ نهادهای کتابخانه های عمومی کشور به منظور انتخاب و معرفی منابع مناسب در هشتمین جشنواره کتاب خوانی رضوی به بررسی و ارزیابی منابع مطالعاتی منتشر شده با موضوع زندگی و سیره امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) اقدام کرد تا مناسب ترین کتاب ها را برای علاقه مندان به مطالعه و فرهنگ رضوی در سراسر جهان ارائه کند.

سامانه اینترنتی مستقل جشنواره کتاب خوانی رضوی به منظور سهولت در ثبت نام و اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای این جشنواره به آدرس razavi.iranpl.ir در دسترس علاقه مندان به کتاب خوانی و معارف رضوی قرار گرفته است.

منابع هشتمین جشنواره کتاب خوانی رضوی می توانند در پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور(www.iranpl.ir) با پایگاه اطلاع رسانی اداره کل کتابخانه های عمومی استان قزوین به آدرس اینترنتیwww.qazvinpl.ir فایل دریافت است.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار